söndag 31 januari 2010

ÄNGEL





Goddag kära vänner.
I förrgår kom äntligen mitt paket från panduro *love*
Det var lite smått o gott som jag kan pyssla med, och en ÄNGEL!
En Tilda ängel man ska sy ihop.
Jag förväntade mig inte att de skulle va enkelt (herregud, vem vet vad "tråckla" innebär, när man aldrig syr?)
Jag är kvinnan som syr en svart knapp i en svart jacka med röd tråd, för vadå? vem bryr sig?
Och jag är kvinnan som syr en snutte te sin älskade dotter, stajlar till den lite med huvud och då självklart ett ansikte.

Som sedan blir kallad liket!!?

(Leo sa att hon hängt sig o hade döda ögon X_x )
Som sedan sydde ett gosedjur te samma bebis med hjärtan hela kroppen o rosett runt sin hals, som sedan blir kallad MysMonstret!!?
Men jaha? HON gillar dom iaf ;D o så nu, så trodde jag att detta klarar jag.
O jag hade rätt! JAG KAN!
Jag missa det faktum att man behövde symaskin te kroppen, så det vart pillrigt o jobbigt o stickigt o sy för hand, men det GICK ^^
Nu är kroppen klar, o kläderna ska sys på.
Jag gjorde illa mig (igen) på nålfan (igen) så jag tog en liten paus o satte mig här, eftersom Molly ändå sover middag.

I fredags åkte min lille prins te mormor.
Han ville stanna hela helgen, o jag klandrar honom inte ;)
Musan har vart mer vild än tam, o jag... ja e bara mamma juuuuh! (Leos ord)
Så igår, när jag satt o försökte TRÅCKLA (fick googla) så ringer mr.Ralf!
Han ville höra vad jag gjorde o se om han kunde få mig att skratta.
Det är inte svårt så vi prata en stund. Han ville komma hit o jag sa ja.
Det tog nåra timmar, eftersom han va i (tror han sa) Mariefred, skulle duscha o sen köpa mat te oss.
Det vart pizza från pizza hut. *MUMMA*
Han klev in sa hej o så vart Molly rädd haha.
Men när han satte sig på huk, o ja sa "e du hungrig" vart de annat ljud i skällan....
Hon bajsa på sig. Najs, lukta pizza o pooporama :S
Sen satte vi oss o käka o då tinade hon.
Hon försökte flirta in sig på alla sätt o vis, så de vart en jättetrevlig kväll
*tackar för sällskapet*
Men nu hör jag hur hon åmar sig därinne, så de e väl bäst jag avslutar! X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^