lördag 9 januari 2010

Ett lik i vårt vardagsrum

o jag bara gråter hela tiden.. vet inte om de e den tiden i månaden, men jag gissar det. Bölar för bris o rädda-barnen o cancer reklamen. Grinar te sagan om den fula ankungen o te nån sorlig vers i radion.. Usch usch, men fördelen när jag blir sådär gråtig är att jag GÖR saker. Så imorse när Pasta kom o skulle hämta lillgull gjorde ja lite kaffe o förklarade (för tusende gången) vikten av att passa tider, att komma när man lovat och annat sånt som pappor behöver veta. Sen gick dom, o då bidde de storstädning. Granen kapades i flera delar (den e i plast, så de e ok) o gardinerna böts, dammades o donades o sopades o plockades. Hade tomtar gömda både här o där, bland glitter o kulor o annat krafs <3 Jag kommer sakna pyntet, men vet att de blir större glädje nästa år när vi tar fram de, än om jag skulle ha de framme året om ;) Så rent nu, o så fräscht! Lägger in lite bilder från vardagsrummet (för i köket finns de disk ;P) over and out! X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^