lördag 23 januari 2010

Just idag..



Goddagens :) Idag har vi varit på IKEA me mamma o pappa!
Det var najs o ja hitta en drilljard saker jag vill ha, men as usual e vi panka.
Titta e gratis (säger min pappa) så de gjorde jag.
Pekade ut sängen Molly ska få i födelsedagspresent, o som jag ville att de va me o la lite på.
Det gick bra, men nu e de ju ett tag kvar tes hon fyller, så de vart lite annat smått o gott i vagnen så länge ;)
Bland annat en sänghimmel (älskar serien med grodan, musen, kossan o kaninen.. Vad är det de heter?) i serien jag inte minns namnet på, men hon har redan mattan o några av figurerna :D

Men sänghimmeln och galgar till garderoben vi va där för att (hoppas hoppas hoppas) köpa.
Men det fanns ingen jag ville ha.
Jag ska kolla på blocket för jag VET att den jag fantiserat om, den HAR funnits på IKEA, o jag vill så gärna ha den :) Jag vet också att jag låter som en liten skitunge men jag skyller på trötthet haha.

Ikväll skulle jag o Leonard på bio.
Alvin o gänget 2 skulle vi se, men det var slut på biljetter, så vi ska gå imorrn ist :)
Första ggn jag går på bio mitt på dagen blir det, men de e nog lika spännande för det!
*ÄLSKAR bio*
Igår kväll, innan jag vart sittande o läsa andras bloggar, så gick jag ut o skar av några kvistar!
Jag vet inte vad det är för sort (kvistarna då)
men jag tog in det o band ihop en liten (större än ett a4) ram.

Där i satte jag en ängel, med en välkommen skylt jag har gjort.
Om den gillas (min mamma är säljare på tradera) så ska jag göra flera, men just nu har jag bara gjort en till oss :D
Tack för idag, govänner, o på återseende ;) Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^