tisdag 12 januari 2010

Korvgris o stjärnstoff


Hallå kära vänner. Som alla ni trogna bloggläsare (mahahahaha) har märkt, skrev jag ingenting häromkvällen.
Jag var SÅ trött, plus att ja hade inge skoj o dela med mig av.
Jag kom upp (05.30) gjorde ett par koppar kaffe, tog en ***, tvätta av mig o väckte sedan barnen.
Frulle te dom o sen bar det av te morgonfritids o dagmamma, o SEN va de min tur.
Åka te big city V o bocka metall o svetsa mig svettig ;) Fast jag hade möte med Cecilia o va iväg o ringde, så de kändes som att jag maska en stor del av dagen *oooh*
Men trött blev jag. När vi kom hem va de bara o fixa middag, göra matlåda o sen bada kottar.
Hade lovat lillkott korv med bröd, som inte kändes lockande o ta me i matlådan, så två rätter blev det.
Men jag tog kort på Molly! Bara för er skull!
Hon äter som en gris, o de ville jag dela med världen. <3 Min lilla prinsessa :D

Idag har jag fixat två stjärnor till! De är vita (som den första) o är till salu. 200:-/st kostar dom o de e helt i metall.
Lite lätt tunga, sådär som metall är, men helt schysta o hänga i fönstret.
Min satte jag en julgransljus klämma på med ett julgransljus (självklart då) i.
Det är vackert, men den går ju också o hänga på väggen, bara för att få den där "shabby chick" stilen (hahaha, nu skrattar min mamma o syster ihjäl sig)
Lägger in en bild på stjärnan med, så alla får se hur den ser ut.
Btw skulle jag vilja att ni som läser denna bloggen, skriver ner adressen o ger den till en vän.
För mer saker kommer grävas fram, köpas, byggas, o sedan läggas ut på försäljning, o då vore det ju alldeles underbart om det var NÅN som läste det menar jag ;) hahaha.
Men nu vänner, blir de ett varmt långt bad för o mildra träningsvärken o sedan sängen för mig.
Det är ju en dag imorgon med (som min pappa alltid säger) så Over And Out <3

1 kommentar:

  1. skitsnygga är kanske spekulant,hör av mej om detta .kramis

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^