fredag 15 januari 2010

Myskväll

Hallå kära vänner! Har haft en fisig dag o känt mig trött o nere, tills ja kom in o såg allt ja började me igårkväll :) Så jag satte mig o fortsatte. Har inte tagit några bilder än, men det kommer. Vart jättenöjd, för det blev så vackert.. Igår målade jag ett litet hus, på ca 3*2 cm, sota kanterna o stämplade in ordet HOME på framsidan. DET BLEV SÅ FINT! Världens gulligaste minihus. Fick förfrågan om jag skulle lägga ut det på nätauktion, men jag vill nog behålla det ett tag för mig själv iaf ;) Idag har jag gjort en låda i trä, med vitfärg, notpapper, medaljonghjärta och ett bokmärke, och en hög låda i kartong, med vitfärg, medaljonghjärta veckat papper, band i blankt, smalt papper och ja... ni får se imorrn (lr senare) hur fina de blev :) Men nu ropar min son på mig. Filmen vi ska se på vårt fredagsmys börjar straxt o han väntar på mig! Ha en underbar fredag vänner. Over and out <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^