måndag 4 januari 2010

Tröttfis

Godkväll kära ni. Har haft en galen, men rolig dag.
Skulle ta bussen till sköllersta, där min mamma o pappa bor.
Vi skulle få skjuts hem, så bilbarnstolen va tvungen o hänga på, men helst inte vagnen..
Vi stoppa musan i pulkan o BAR stolen (den väger lite o ja o lillkott e inte de mest muskulösa)
Så börjar vi vandra. Vi vandrar o vandrar, sen stressar vi lite när vi inser att de tog längre tid såhär. SÅÅÅ äntligen, framme, nästan, då svischar bussen förbi.
De fladdra om örona o kvar står vi som två små fån (Molly låg ju i pulkan) SÅ vad gör man?
Jo, man e en grinig, sur, apmamma som börjar fräsa o stånka, tes ja kom på att nästa buss går ju om ca 45 min, o vi HAR ju ändå pulkan me oss :) vi kan vänta!
Tills Molly bajsa på sig! Då va de bara o trava hem igen!
Inge roligt alls, byta blöja, pälsa på o sen ut igen. Denna gången hann vi ;P
Kom te mamma som tog med oss till http://uffeslada.se/ .
Hittade lite smått o gått man behöver när man vill dona lite hemma.
Sen tillbaks till Sköllersta där jag fixade bilderna jag hade velat fixa för länge länge sen (men inte har jag nån skrivare, så inte har jag gjort de) Men NU!!! Nu e de gjort, o de blev så vackert, o jag e så nöjd! Lägger in lite bilder så ni får se vad man kan göra av vackra foton (på vackra barn) lite stuvbitar, gamla urblekta panelgardiner och på jättefina (sprillans nya) kuddfodral <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^