lördag 23 januari 2010

Kära hjärtanes..




Har kollat runt lite på en blogg jag gillar, för o sen lyckas klicka mig vidare te ÄNNU en underbar blogg. http://sottnott.blogspot.com/ helt seriöst alltså!
Vilka SAKER hon gör.

Jag är då värsta amatören o jag måste erkänna att jag fick lite sug efter att stänga ner min blogg tes jag blir lika duktig på att pyssla o dona som hon, men sen... Sen börja ja tänka att detta är ju MIN blog, o ja gör saker på MITT vis. (även om ni snart säkert kommer få se lite efterapningar)
Men oooh så ja ville ha allt hon lade ut.
Vackra saker, klart värt o gå in o ta en titt.
Men kl vart massor här, när jag skulle "bara" sätta mig en liten liten stund :O hahaha

Kottarna o jag har iaf haft våffelmys.
Gjorde en snabb middag tidigare idag (korv med bröd)
o te kvällsmat åt vi nygjorda våfflor med grädde o sylt.
Det var smaskens, men efter två mådde man illa.
Mja, de vart lite maffiga (utom den första som vart väldans ynklig o klen)

Fast nu ÄR jag trött. Hade ju så mkt o skriva o så mkt o dela me mig av, o så vart de bara att tjuvkika på hennes ist ;P Men som jag skrev, det var det värt.
Imorrn tar min kära pappa med mig o kottarna te IKEA (för o spana in en liten garderob te Musan) o lite senare hämtar söta Cecilia Molly för övernattning.
Pasta kommer ju inte o ja o Leo ska på bio. (tack Simon o Cissi) så de e så goa o kollar henne hela kvällen o natten *mys*
Det kan vi behöva. Både Leo o Molly har ju vart sjuka så vi har ju suttit hemma tillsammans hela tiden, vilken i sig självt är härligt, men inte dygnet om, inte jämt, o inte för en storebror som behöver lite egentid me mamma också!
Men nu blir det sängen! Natta folks <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^