onsdag 6 januari 2010

Kamasutra...

Haha, ikväll fick jag ett mail på facebook av min söta granne Teski <3 Hon hade lagt ännu ett litet paket i min brevlåda som jag (snabbare än blixten) rusa ner för o hämta. Det var tre små tändare med Betty Boop på. Me lajka <3 Så satt vi på varsin ända av dataskärmen o skrev lite o jag fick en länk :D hahaha, det var en jätterolig sats (jag tänker snusk, förlåt) med lergubbar, som man kunde använda för att testa olika vuxenlekar :D Verkar jätteroligt, o hade jag haft en partner, hade jag skaffat såna i julklapp åt honom (oss) jag ska försöka länka sidan till det via min blogg här, så ni får se. http://www.coolstuff.se/Sculpta_Sutra sådär, så ska vi se om det går! Nu ikväll kom min kära syster Ullricha förbi, o Jenny (granne o vän) på lite härligt frukt te. Det var riktigt trevligt, för jag känner mig alls inte lika trött när de e här. Kottarna skulle somna i tid idag hade jag bestämt, men det vart lite si o så med den saken. Molly som brukar sova kl 19.00 sov sen middag, o kom inte i säng förrns 20.30 tror jag, o Leonard.. Ja, han sov ju då inte middag, men hade låååång sovmorgon, så han ville inte lägga sig alls :) Men nu, när kottarna sover o vännerna gått hem (mm, poetisk ådra i mig) ska jag försöka snygga te en glasflaska! (heinz chilisås flaska) med en servett jag köpte på tradera. Decoupage heter tekniken o det blir (om man är duktig) ruskigt snyggt! Så nu ska jag prova. Lägger upp resultat sen. Och för er som vill veta, JAG SAKNAR TRUE BLOOD! Har sett alla avsnitt de gjort o ja har cravings för mer. men nu, over and out! X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^