måndag 18 januari 2010

SÅLD!

min fina skylt :)


wiiiiha, o hallo mina vänner. Igår sålde jag min första skylt!
Jag är stolt o nöjd... o så lite fånigt jätteglad :D
Men den e snygg (min åsikt) shabby som de "ska" va nu (om man e "inne" då)
HAHA, tänker Björn Gustavsson.
Han den söta lilla stå upp komikern ;) o lite fjårtisbloggare, men sån får man va, tycker ja (ja tycker mkt idag, märker ni det?)

Hela ja e ett PMS troll denna veckan o sen sitta hemma me lillbus hela dan gör inte saken bättre, så ja slog på stort o baka idag!
De vart alldeles fantastiska muffins med choklad i.
Hade önskat nån slags topping på (typ cupcakes) men hade ingen fantasi, utom te en sorts glasyr, o te de hade jag inget hemma. Men de va goda ändå.

Musan somna (de e ju kväll) o ja o Leo har redan ätit tre var :O hahaha, men ja lova o inte mosa i mig mer.... Just nu ;P
Imorrn kan ja ta en.. Ja menar, ja HAR ju gått ner ett kg (vägde mig hos Ullstrumpa, fast ja tror hennes våg har pajat, så mkt som jag äter) så ja kan väl "unna" mig *MAHAHAHAHAHA*

Kan slänga in ett foto på min (sålda) skylt, o ett annat exempel på hur de ser ut, efter som de e te salu ;) Ha en fin kväll folks, nu ska ja gå o natta lillkott <3 over and out!

1 kommentar:

  1. Å vilken fin skylt!!! Då kan man ju beställa med annan text oxå???? Jättefin....å du, ska vi skapa nån dag? Jag har cernitlera å gjort örhängen å grejer...såååå kul! å så kom å spela lite Wii snart! <3

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^