lördag 9 januari 2010

åfyfan... e så trött så trött... Har vart på kalas hos Jenny, för hennes minsta fyller ett, å de va najs. Sen storma ja hem (de vart lite sent) o stekte korv (me bröd te) medans lillkott gick te affären för o köpa godis.. Jajemen, vi glömde att de va lördag! Så gick ja här o vanka o tyckte tiden bara gick, UTAN att kotten kom hem, då fick jag för mig att han halkat, blivit rånad, blitt påkörd, brytit en arm, brytit nacken, blivit kidnappad, o när ja e på gränsen te o bli hysterisk, tänker jag att om ja klär mig, o rusar RUNT hela b.b. så kanske jag ser han (det finns två vägar hem, plus en genväg som han lovat o inte använda pga biltrafik) ... DÅ kliver han in, släpandes på den största istappen jag någonsin sett! Kolla mamma, kolla va STOR!!!! (här har han knallröda kinder o plommonstora ögon) o ja blir galen o hojtar att UT me isen, VART har du varit, ja blir ju OROLIG!! Varför dröjer du så länge o TÄNK om nån hade tagit dig!!!! Då tittar han på mig o säger Vadå? Vem då? Vart ska vi? *SUCK* Han har inte lyssnat på min (5 minuters långa) svada alls... Han bara glor på sin tapp. Den fick iaf stanna på balkongen o han fick komma in o visa mig sitt godis :) Sen blev de korv me bröd, mr.Bean o lite dricka (plus godiset te efterrätt) o nu, mina damer o herrar, e det sängen :) over and out <3 X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^