söndag 3 januari 2010

mitt första blogginlägg!

Oooh, detta blir spännande!
Har så många planer, så många visioner, o jag hoppas alla av dem slår in!
Tror det kommer bli ett spännande år förövrigt, men just nu, i denna stund e de kalasexiting o försöka mig på bloggandet!
Älskar att fota. Fota mina barn o fota i mitt hem o så självklart att fota mina alla projekt!
Jag målar, snickrar, svetsar, slipar, ramar in, scrappar och dekorerar en massa!
Allt är sådant jag gör för att jag älskar vackra saker.
Vill omge mig med vackra ting vart jag än är, så vilken tur jag har som fått så vackra barn o så vackra vänner ;)
Här på bloggen tänkte jag skriva lite om min vardag, både om arbetslivet (som ser rätt klent ut just för tillfället) o om hemmalivet me mina små kottar <3 men mycket blir nog om projekten jag startar (och förhoppningsvis avslutar) i vårt hem!
Så välkomna alla nya, gamla och blivande vänner! Välkommen in i Weronichas värld ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^