tisdag 5 januari 2010

Hallu igen!

Idag är en ny dag, med en ny kväll. Musan har rivit alla filmer vi har (iofs inte så många, men ändå) sen rev hon dom igen.. Hade av (?) min nya sopskyffel o öppnade ena julklappen jag fick av min kära granne och vän Therese i vårt försenade julklappsbyte :) Gissade att hon va trött, så de blev en dusch o sen sängen. Jag hade rätt, hon slockna som en klubbad säl! Men nu e de lillkott nr 2 som inte vill sig. Han e arg som ett bi o säger att han SKA saker. Det gör mig sur. För jag är en surmamma (fick jag höra nyss)Men när man gråter för ingenting o surar som en gammal deg, då ÄR det sängen tycker jag. Nu ska jag in o natta han, så jag hör av mig lite senare <3 XOXO

1 kommentar:

  1. babe de e inte lätt att va mamma alla dagar men en sur mamma e du inte,de kan du hälsa leo. han skulle prova bo med mig en vecka då ska vi snacka om sur tant/mamma+ arg bigga ha ha. nice blogg by the way <3 jenny

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^