måndag 4 januari 2010

Soffan

Så här fin vart min soffa! Det är en liten vit enkel soffa från IKEA. Vill helst ha vitt i hela rummet, men sen såg jag såna fina fåtölj överdrag av gamla mjölsäckar som jag "bara mååååste ha" (haha) Tills jag insåg att en ensamstående mamma utan inkomst inte har råd med sådan "lyx". Då va de bara o rota i gömmorna, tills jag hittade (ja VISSTE att ja hade) beige (sand?) färgade panelgardiner som blivit fula i solen o aldrig mer skulle hänga uppe. De, med mina barn på, vart alldeles utmärkta! Snyggare (och säkerligen skönare att luta sig emot) än grova mjölsäckar, och helt egna. Ja, jag är nöjd! Jättenöjd. Bra dagsverke av mig (lite trött ikväll igen)
Så nu har jag ännu en affärsidé :) Förutom alla skyltar jag gör, ska dessa oxå ut på marknaden! Vita eller Beiga längder, med folks egna personliga foton på. TILL SALU ska jag skrika, iaf när folk kommer över o hälsar på! Natta nu <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^