söndag 24 januari 2010

God morgon


God morgon mina vänner. Idag är det söndag. Slutet på en ganska händelselös helg, tycker jag. Den har vart lugn och lite småpysslig, med stojiga (trotsiga?) barn. Men igår kom Cissi och Simon och hämtade lilla Molly. Jag och Leo skulle ju på bio, men det fanns inga bokningsbara biljetter kvar, så vi bokade tills idag ist ;) Kl 12.16 går våran buss och jag är helt hispig. Får alltid för mig att jag ska missa bussen, komma försent eller nå liknande, vilket vi nästan aldrig gör, men ändå. Haha, Stressar till max i mitt stillastående liv. Tror det beror på att det ÄR så lugnt. Hade jag haft ett stressigt jobb i en stressig vardag, hade jag varit kolugn, det är något min kropp bara gör, men under mammaledigheten och arbetslösheten stressar jag upp mig över småsaker o GÖR så jag får ont i magen, genom att bara tänka för mycket. Är inne på morgonens andra kopp kaffe och funderar på en ny scrapbook. Gjorde en söt sida i mellandagarna, o vet att jag borde fortsätta med det albumet innan jag förlägger korten ihop me massa andra foton, men de finns ju så mkt NYTT som jag vill prova, i andra färger ;) Blir glad av att scrappa, men det var länge sedan jag tog fram alla mina saker o verkligen bara SATT! Satt o skapa i flera timmar. Hinns inte med o tröttheten tar över efter en lång dag på svetsen. Men ibland så.. Bara man får några fina idéer :) Så nu blir det nog Over and out här. Ska plocka fram lite saker ja ska dona med tills vi kommer hem igen. Massa kärlek! X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^