måndag 4 januari 2010

Ska det vara så svårt?

Hahahaha, jag har inte stängt ner sidan en enda gång sen jag öppnade den. Har gett mig den på att jag SKA förstå hur jag kan länka till andras fina bloggar (de som var skälet till att jag började överhuvud taget) o hur jag lägger in bilder snyggt o vackert (sådär som hanna&hugos skapare gjort) och HUR, kära vänner, gör jag för att titta på andras bloggar via min? Eller går inte det? Ja hjälp... Men jag lär väl mig jag med ;) Saken e den att jag låter nog som en gammal tant som levt hela livet utan internet, men så är ju icke fallet. Jag är ju bara 30 o HAR haft dator i ganska många år. Så vad är de då som gör min inkompetens så stor just nu? Ja, ja kanske kan skylla lite på trötthet :) Har ju ändå hunnit med rätt mycket idag! Nu sist innan nattningen av småkottar va vi ju i pulkabacken, o innan det var det matlagning o disk, o innan det försökte jag tämja symaskinen jag lånat. Jag vann, så nu har jag ett jättefint kuddöverdrag till vetepåsen jag aldrig kommer använda ock en ny stomme till den stora tavlan jag ska fixa också ;) jorå, ja har lite rätt o va trött o nu såg jag att klockan var mitt i natten med :O
sov så gott allesammans så skriver jag mer imorgon! <3

1 kommentar:

  1. Ett hett tips är att använda MSN liveWriter för att skriva inlägg. enklare redigering, bättre rättstavning och framför allt enklare att få till snygga bilder och få dem att hamna på rätt ställe.

    Länkar lägger du till genom att markera det ord eller den bild du vill länka från. därefter klickar du på den lilla symbolen som ser ut som en grön prick med en krumelur bakom, brevid symbolen med T. därefter fyller du i adressen till sidan du vill länka till. Klart!

    Resten fattar jag inte :) men jag har ju bara varit tekniskt missanpassad i 27 år ;)

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^