fredag 8 januari 2010

fredag fm

Jahopp, så va de fredag igen. Känns inte så vidare lyxigt när man vart hemma me sjuka barn i en evighet, speciellt när de inte LIGGER ner, matta o febriga, utan rusar runt, bråkar me varandra, o är allmänt arga. Gissar att dom oxå e uttråkade av detta. Själv börjar jag bli orolig över mina nätter o det jag drömmer. Härom natten drömde jag att jag sköt någon. Han förtjänade det (de VA en mardröm, jag brukar inte tycka att folk förtjänar att dö) o i natt drömde jag att jag hade ihjäl en annan man. Han förtjänade det med, men de känns lite morbid ´t (skriver man så?) Jag är inte så värst hatisk av mig på dagarna, men de kommer tydligen fram på natten då haha. Ikväll ska vi ha spelkväll. Leonard fick nå slags "pictionary" i julklapp för barn o Evelina (Jennys dotter) fick alfapet, så de ska vi göra. Så kanske min bror o hans dam kommer med :) Det vore najs tycker jag, men jag får se hur kottarna mår. Vill inte att de smittar någon! Jag hör av mig ikväll o uppdaterar med lite bilder, så fram till dess, ha en underbar dag! X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^