tisdag 2 februari 2010

Änglalik :)

Sitter o dricker lite kaffe.
Njuter av lugnet som infinner sig när jag städat undan för kvällen, kottarna sover och jag har all tid i världen att göra vad jag vill.
Nu finns det inte så mkt jag vill göra, men bara tanken att jag kan, är skön.
Hade en bra dag idag. Det har börjat en tjej (förutom jag då) på svetsen.
Tror hon hette Julia. Hon verkar trevlig och det var ett glatt "vi ses imorgon" som kom från mig.
Synd bara att hon börjar veckan innan jag slutar.
Men ja e ju iofs inte så långt bort från svetsen sen heller, om de skulle vara så att man vill ta sällskap till bussen någon dag :)

Vet inte om jag skrivit att ängeln är klar. Det är hon iaf och jag ÄLSKAR henne.
Jag har gjort varenda stygn för hand och det fanns stunder när jag ville klippa alltihop i trasor, men bra som man är, kan jag ju behärska mig *ser ärlig ut* hahahaha, nej, men hon blev fin.. Titta :D





Fick svar av Faster Atta på mailen idag också. Det gjorde mig glad.
Blir mer peppad o sy ju mer jag tittar på hennes blogg, plus att jag har bestämt mig för att köpa en av hennes änglar.
En brunhårig med lång fläta tror jag.
Nån vit, lite gammeldags klänning, kanske med spets?
Ahh, ja e som sagt bara nybörjare, ja låter proffsen sköta de där me val av kläder ;)
Men nu kära vänner, blire natta för mig. Sov så gott Over and out!

3 kommentarer:

  1. Men så underbar hon blev! Jag fattar inte att du verkligen haft tålamod att tråckla allt för hand! Imponerande!!

    SvaraRadera
  2. aah, vad glad jag blir :D Tack!!!

    SvaraRadera
  3. Jag blir så stolt av att vara din Mamma ,du är så duktig skulle aldrig ha tålamod att sitta o sy för hand .Tuse Kramar o Pussar från mej

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^