lördag 27 februari 2010

Sur Kärring

aa, en jävla surtant e ja idag...
Kände mig helt nere igår o visste inte varför (det vet ja inte nu heller)
o idag e samma lika :(
Arg o grinig o ledsen o ... Bara helt jävla nere :'(
Usch, o ja skäller på barnen o går inte utanför dörren o SUCK på mig..

Så tala ja me Jenny som satte på kaffe, så gick vi dit.
Skulle åka o köpa mat o umgås, men Molly ville inte alls som vi utan bara gjorde sattyg o tjoa.
Så nu e vi hemma igen, musan sover o ja e lika grinig som förut...

Va E de för fel på mig? Kan en vinterdepression komma nu?
Så här sent? Inte fan vet ja, för mensen har redan kommit o gått.
Jaja, ja lägger mig väl o självdör en skvätt då, tes de gått över!

*Tänker onda tankar om alla i världen*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^