fredag 26 februari 2010

scrappar

Hallo folks.
Sitter här me världens magknip o pratar me Ullstrumpa i telefon!
Leo e snorig o varm o slockna så fort han la sig, o musan somnade efter badet :)

Jag va med om busskaos i morse
(slutade me att ja KOM iväg te jobbet, efter att ha glott på fyra bussar o två plogbilar i den lilla lilla vändplanen de har här)
Helt sanslöst, men efter trettio någonting minuter åkte vi.
Vart bara en kvart sen :)

Idag kom min lampa från tradera hit *kär*
Den är astuff o jag ska ha den vid sminkbordet (blivande databordet)
Har inte tagit kort på den, så jag kan inte visa, men det är en söt, smidig sak från 50 talet (tror jag) som lyser väldigt milt o fint :D

Idag har jag inte sytt något, men jag har scrappat.
Det vart bara en o en halv sida, för jag blir inte nöjd.
Det ska bli PERFEKT tycker jag, men det var ett tag sedan jag gjorde nå, så det ser bara lamt o tråkigt ut...
Ni får se nu, men slutresultatet...
Aa, de MÅSTE bli bättre :S

Nu e ja helt slut o ska lägga mig o glo på dr. House ;)

Natta så länge! X O X O





ena med körsbär på, Mumsig morotskaka ;)








ja, o som ja sa... de ska mer till för o få de riktigt, riktigt bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^