tisdag 23 februari 2010

BADA KOTTS

japp, de gör ja nu... Eller nej, de badar sig själva, tesammans :D
Så kan jag sitta här en liten stund, innan jag hör svallvågorna kasta sig mot alla väggar där inne o de gapskriker av skratt...
DÅ måste jag gå :S För då e allt dyngsurt o ja me.. (sur, inte blöt)

Har lärt mig fixa schyssta tvålar idag me.
De va kul, men bökigt o mina häder e SÅ fakkade.
Har typ ingen hud kvar på dem av all tvål o all ull o allt skrubbande!
Men ren vart jag ;D

Shit, ja skulle kunna somna nu känns de som, men ja har en GIGANTISK disk att ta tag i, två små fisar som vill ha kvällsmat o bli nattade sen o göra matlåda måste jag o sen...
FAN!!! Hänga tvätten oxå!
Maskinen e igång nu o ja HÖR att ungarna börjar bli osams..
Hmmm, flytta hemifrån låter som en rätt skön idé just nu haha..
Nej, de e så goa så *ler stort o känner att ja hittar på just nu*
Bäst ja går o ser te så de överlever badet.

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^