lördag 27 februari 2010

Hej...
Nu har jag ätit, så ja är väl inte lika sur längre :$
Jag får väl be om ursäkt, men ja vet inte alls vad som e me mig!
Det KÄNNS bättre nu när jag är mätt o kottsen sover, men ja har vart så himla ledsen.
Jobbigt som fan, men nu när fisarna somnat, kan ja glida in o glo på dom, då känns allt annorlunda. Plus att när ja e hungrig vill jag alltid spöa nån (nån= vem som helst som finnes i närheten) och PLUS att jag handlade mat med Jenny förut o fick häva ur mig en del skrot.. Det kanske hjälpte en liiiten bit!

Ah, aja, de här e Ulla! BebisUlla






Hon är inte så stor.. Hon är faktist bara ... Mjaa, va kan hon va? 4 cm?? Jag tror de. Söt är hon, o krullig e hon o hon ser ut som en bebis Ulla :D



Hon skulle egentligen bli ett hjärta.
Ett hjärta i grönt tyg med vita prickar som skulle vara litet o nätt, men det såg ut som nån pervers knipsare av nå slag, så jag vände på den o sydde ett huvud :)
Sen fick den spetskrage o sedan hår o ögon *glad*
Ska nog göra flera... Men i andra färger. Ja, de ska jag! Natta folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^