onsdag 3 februari 2010

Målieri, målera, målar alla

Som jag skrev här om dan, kära vänner, så har man ju lite tid när kottsen sover att dona lite. Jag la mig aldrig o sov igårkväll, jag tapetserade lite i hallen.
Så det blev bye bye, te min roliga glada tapet som hängt med ett tag.
Men eftersom hela plejset får ett upplyft, så passade den inte riktigt in med resten, om jag säger så ;)
Så här känner alla som har vart här, till min fina hall


Men nu blev det en neutral beigegrå (tänk varm betongfärg) färg på garderoben och skåpet ovanför, samt att väggen breve kommer bli vit!
Garderoben ser ut såhär, med de gamla knopparna från indiska jag släpar med mig från lägenhet te lägenhet ;)


På den vita väggen vill jag ha lite shabby stuk på krokarna, så de passar ihop me den ybersöta lyktan (som ja inte alls vill ha som lykta) jag fann på MYRORNA för 50 spänn..
Helt sjukt va fina saker ja hitta där, sen vart ja nog lite "ha-galen" när ja va där, för ja kom hem me saker ja inte minns att ja valt o saker ja inte ens vet va ja ska ha till, men fina var de ;)
hahaha, som en plexiglas skiva (ca 1,5 cm tjock) med vitsippor innuti..?

Vad ska man ha den till? Förutom att titta på o längta till våren *love*
Leo vart upp över öronen förälskad i den iaf.
"Ååååh, MAMMA! *hänförd* Va ÄR de för nåt? Va FIN den är!!!
Är det RIKTIGA blommor? Hur kom de IN? Varför vissnar de inte?"
o.s.v. o.s.v. med tusen frågor jag inte kunde svaren på ;)







Så här fin är lyktan, o den är ganska stor :)
Men nu hålls min mamma på me o terorisera mig via msn, så jag ska sluta nu, för ikväll iaf ;)
Sov gott alla. X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^