onsdag 10 februari 2010

Öronvärk o blomsterflicka

God morgon folks! Idag e jag inte lika grinig som sist, men ja o lillkott har vart hemma sjuka.
Vad lugnt o tyst det har varit!? Med Molly hos dagmamman o bara vi två hemma.
Jag bösjade sy den nya Tilda ängeln jag köpte (är fortfarande novis, har inga egna "bra" tyger, så ja MÅSTE köpa färdiga kit) Flowergarden Angel.
Hon vart jättesöt *hjärta*
Vi har ätit tonvis med frukt (för o bli piggare... Funka inte på mig!) o lagat helgoda middagar (en blev supergod ;P) o myst.
Min sista dag på svetsen var i måndags, men de va då Leo va både varm och hostig.
Under dagen vart jag urdålig me. Tråkigt, men mys o kramas me liten.
Känns som de va länge sen det bara va han o ja o massa kramar.
Molly blir avundsjuk o skriker annars, så de har väl på nåt sätt bara blivit att vi inte sitter oftare.
Aja, en bild, för att säga HEJ DÅ; SVETSEN ;)



hehe, skönt o slippa lukta garage all the time, men ja kommer sakna det/dem...
På tisdagen skulle jag börja i Parboden.
Men eftersom vi va hemma o han har haft feber så tog vi den dagen hemma med.
Nu mår han toppen o jag har precis lämnat dem på skola/dagmamma o här sitter jag.
Jag ska inte börja förens elva, men det spränger i örona.
Jag VILL gå, för det känns spännande, samtidigt som jag inte vill komma dit o pipa o gnälla om ja e sjuk :S
Smittar öroninflamation? Jag tror inte ja har det, men de e nå me mina öron som inte känns bra.
Hon verkar iaf skitbra (min chef) både när jag träffade henne och när jag talade med henne i tlf :)
Känns skönt!

Hade ju tagit bilder under arbetet med min ängel, men nu är hon ju klar... Bah, ni får se alla iaf!













Det sista där va snuskigt pillrigt, men det tyckte jag med ängel nr ett också.
O ändå blir resultatet så bra :D Jag fortsatte sy, punktera mina fingrar o sydde lite mer.
Att göra långa "raksträckor" för hand är sjukt tråkigt! *info*
















Men vist blir hon vacker? En riktig blomster flicka!
Så roliga flipflops har hon, men de va ganska träligt o sy fast dem.
Materialet ville inte riktigt som jag ville, men på är dom, o fina blev dom ;)
Å NU ska ni få se slutresultatet (ehmm, bara min mamma som bryr sig??) ahhaha



Så så, jag vill be om ursäkt med, att inläggen kommer lite hipp som happ o att jag missar nån dag ibland, det är bara min trötthet o mina kotts som gör sig påminda då.
Men hörrni, om jag bodde större, då skulle jag ha en egen pysselvrå.
Inte bara bokhyllan i mitt rum o sen köksbordet ibland.
Jag menar ett EGET rum, me symaskin (som jag planerar att införskaffa)... (Nååån gång)
O alla scrapbooksaker o fina tyger (som jag också planerar att införskaffa) ... (tygerna då)
Maj gad, ska ta en alvedon o vila örat lite.
Massa kram, over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^