lördag 13 februari 2010

bajspappor o partykväll!


Åkej åkej, ja vet att ja e kass me o komma hit ibland, men de finns en förklaring..
Härom kvällen va ja helt slut redan vid fyratiden på em.
Molly somna 18.20 o ja lova leo o sitta vid datorn en stund, så ja kasta mig på sängen för o sällskapa lite, o SOMNA!!!?
18.30 sov jag som ett lamm mendans musan snosa i sitt rum o lillkott tittade på sonic via youtube.
Hörde nånstans i drömmarnas land att han sa "ja har borstat tänderna nu" sen vet jag inget mer.
Vakna 22.30 o undra va ja låg på (de va dragkedjan från tröjan som tatuerade min kind) sprang upp o kolla vart mina barn va o de sov som små änglar bägge två.
Leo hade släckt överallt o stallt sin väckarklocka (japp, han är bäst) <---ÄLSKA!
Ja tog av mig, borsta tänder, rusa över te Jenny som va snäll o låna ut några *** te mig (eftersom ja sov tes konsum hade stängt) sen hem o dök ner i sängen igen.

Underbart lyxigt egentligen att ha en varm, skön, stor, mysig säng med mjuka, lena sängkläder.
Något man tar förgivet. Underbar är min säng! (SNark)
Iallafall så kom ja upp i tid dan efter, rusa me barn o sedan te biografen ROXY där vi skulle mötas kl 09.00.
Vi såg en film som jag aldrig fick höra vad den hette.
Den handlade om homosexuellas kamp på 70-talet. Den var stark, gripande o väldigt bra.
Ja kan väl erkänna att de kom en tår eller två när filmen tog slut.
Helt värd att se.
När jag kom hem hade jag en del att dona med, plus att jag lovat min lillebror o hjälpa han med en sak (kan inte skriva än ifall J läser) ;) så jag fick höra av mig till Angelica som jag lovat träffa idag, o skjuta upp vår playdate :)
Det va ok, men ja tror hon tycker ja e lite tråkig... Angelica, du e inte ensam om de isf :P haha.
Sen ska ja springa o hämta kottar, då kommer illamåendet.
Kastade sig över mig som en våg, o slog mig nästan te marken.
Ja va beredd nästa sväng att NU kommer ja kaskadkräkas över hela gården, men de gick ;)
Klara mig hela vägen te dagis, men fortsatte må bajs, hämta fisan o liten sen hem.
Mådde illa hela dan sen.
Va säker på magsjuka, även om alla lustigkurrar på msn tyckte de va roliga när de fråga när bebisen skulle komma (o annat dylikt)
Men ja menar... HAAAAAA AHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAA så skoj.. Not!
Jag tror de handla om nervositet (ok, taskiga nerver) o att ja ätit som en kratta hela den dan, så när jag la mig på kvällen (efter att Ante kommit o donat de han skulle, o Jenny kommit o tagit ett glas vin o sällskapat mitt i min missär) xD då slockna jag som en klubbad säl o imorse mådde ja toppen :)

Pasta skicka mail häromdan. Skrev
"Som jag skrev så kommer jag till Sverige i helgen. Længtar vælldigt efter molly och hoppas verkligen jag se henne! Du får gærna senda någon ny fin bild på henne. Så hur ser dina planer ut i helgen? ha det..."

Fakking bullshit!
Han bad mig för inte så länge sedan att SLUTA skicka bilder, för "det blev ju så många"
Men whut?? vill man inte se bilder på sitt barn när man ses 48 timmar i månaden?
Se hur hon växer o va hon lär sig?
Ok, sa ja, ja skickar inge mer, men de där e hans sätt att fjäska.
Detta e min helg o han dyker upp för att det passar HONOM nu.
Det har gått en hel månad sedan han va hemma sist, o han har inte ens hört av sig.
Mm, låter som han har en plan. En jävla bra plan! Eller att han inte tänker alls.

Jag svara på mailet!
"vi är inte hemma"

Är ja elak? Förmodligen finns de väl nån ärthjärna där ute som tycker de, men vem fan bryr sig?
Det handlar om Molly, o om jag inte visar att så här är det, det är såhär det kommer bli, så kommer det ju aldrig ändras!
Han har strulat med tider o bussar o pengar o fan o hans moster sedan musan föddes o redan i somras fick vi ta bort varannan helg för att han inte kunde hålla ett enda datum.
Sen i vintras ändrade vi tillbaka o han LOVADE dyrt o heligt att hans prio nr ett va att jag skulle lita på han igen.
De funka två helger. Ja, de e ju bättre än inget.

Men NEJ! Jag vägrar låta den fisen sabba mitt mood denna helgen.
Jag ska på 30års kalas ikväll o det ska bli SÅ himla roligt.
Min första "kalaskväll" sedan december.
Min första kväll utan någon av kottarna.
Kanske va därför jag mådde illa? Shit vilken tant ja blitt.
Det ska jag genast sluta med! Japp. Over and out party peoples
(haha, kolla va o-tantig ja e hahhahaha) X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^