tisdag 23 februari 2010

Goood morning

Hej o hallå. Snart dax för mig att glida iväg te praktiken.
Ska få lära mig hur man gör en ulltvål (kardad ull i fina färger om en tvål, som sedan, i slutändan blir en ullig tvättlapp när tvålen e slut) haha, te skillnad mot igår, när vi gjorde 1g ullkulor.
De e oxå otroligt fina färger på den lena kardade ullen.
Vi gör små kulor alltså, som sedan ska få näbb och ögon te påsk.
Säkert blir de dyra, men allt är ju handgjort (o de tar sin lilla tid kan jag säga)
Igår morse han jag inte måla ngt, men jag sydde lite på "stor ängelns" förkläde (gör en Tilda-ängel i gigantiskt format) och så hann ja göra en liten tårtbit :D





hahaha nu fick ja beskära bilderna som en tok, så ni inte såg allt skrot som ligger på bordet. Jag blir sån när jag pysslar.. Tar fram det mesta o kan inte sluta :D

Sedan fick jag syn på söta cupcaken min fina vän Jenny gav till mig.
Hon scrappar en del, o hon gjorde denna ENBART för mig *love*
De tyckte ja va rart, eftersom jag vet att hon helst pysslar i papper!
Har tänkt ända sen ja fick den att jag ska visa i bloggen, men kameran har inte funnits i närheten, men NU! Nu ni får ni se va hon kan!






Tack fisen! Oj va tiden rusar när man har roligt! Så bajbaj folks, nu glider ja iväg te bussen! Ha en UNDERBAR dag. X O X O

Ajustja, förklädet kommer bli typ såhär :D

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vi ska ha kusinträff den 7 mars på Bodaborg. Är du och dina syskon intresserade av att vara med så hör av er till mig...
    kram

    SvaraRadera
  2. http://www.signerat.se/butik/signerat/hem/index.php

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^