söndag 2 maj 2010

tokglad o fjortisfjollig!

Haha, precis som överskriften känner ja mig som värsta fjårtisen.
Träffade ett gäng killar på båtresan o lämna numret te den ena o skulle "byta facebook" me den andra, men HUR lätt e de o hitta en killa på fejan, när halva sverige heter samma sak?

Hoa lite här o där för o se om ja kunde få hjälp, men de va ett dött race.

Så igår fick ja ett sms :D
De va David!
Han hade fått numret av sin kompis o smsa mig!
Vart efterblivet glad o flina ihjäl mig hela kvällen hahaha

Eftersom han fyller år samma dag som lillkott så firade han nog rätt rejält, men han lät lika glad att höra av mig som jag av honom :D
Vi smsa tusen ggr, sen ringde han upp!

Jaja, nog om mina töntiga idéer o grejer.
Igår fira vi Leonard :)


Missa valborg (för jag baka mer o städa lite te) men de e ok.
Leo gick me syrran o hennes familj :)
O igår då, fullt ös.
Sjuttiotvå ungar me sand o kladd plus alla föräldrar.
De va mysigt!






Han fick massa paket o massa fika...
Tror han vart nöjd ;)

Oh, ja har hunnit sy ihop en liten ängel..
Eller ja, hon e ganska stor :O
(har inte tatt nå kort än, för hon e fortf nakenfis)
Tog en prinsessängels mönster o sydde den i docktyget från panduro (apträligt!)
Hon ser fet o svullen ut :O
Hahahaha, ja vet inte, men tyget va extremt stretchigt, o ja mosa i stoppning för fulla muggar, o de ledde ju te en tjockisängel!
Men de gör inget, då passar vi ihop hon o ja ;D

På tal om tjockisar, så är de mycket prat om bantning här bland de ja känner o där jag bor.
Borde kanske ta åt mig (host, host... de GÖR jag) men ja blir ju hungrig så fort jag tänker ordet banta :S

Suck, men ja tänkte ja skulle ge de en chans.
Inte i själva ordet bantning, men iaf hålla igen lite..
SHIT va trist de låter.
Ska träffa nån som gillar tjocka tjejer, o David, om du läser detta o du gör, call me XD
*skrattar högt o tycker ja e rolig*

Nu har ungarna gått ut o de e läskigt tyst, så bye bye for now :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^