tisdag 4 maj 2010

idag..

Idag ringde sötnöten från Gotland o väckte mig *glad*
Klockan var 06.45 o jag var trött som ett as efter samtalet som slutade alldeles för sent (fast jag skulle velat fortsätta prata forever)
Självklart kom jag inte iväg te praktiken eftersom dagmammorna vill att hon e bra åtminstone en dag emellan :S
Jag ska snart hämta färg hos min syster (som e mammas o pappas *ssssshhhhhhh*)
o måla i mitt rum.

Tror det blir kalasbra.

Är lite nere efter ett mail från Mollys farmor.
Hon är ledsen o undrar varför Fredrik inte får hämta Molly.
Jag förklarade så gott jag kunde, men det gör ont i magen när jag tänker på framtiden.
Där självklart jag blir boven i dramat (eeelaka elaka mamman, snor ungen från sin far o.s.v)
Men han förstår ju inte hur illa han gör oss.
Leonard, först o främst, eftersom det är hans planer som blir grusade när pasta sviker.
Jag blir oxtokig när jag ser hur han sårar min son o min ilska går ut i varenda cell i min kropp o jag är stingslig som ett bi o det går ju tyvär ut här hemma då *ledsen*

Därför är det så härligt att prata med David!

Han får mig att skratta o han får mig att känna massa saker som jag hade förträngt ;)
Det är jätteroligt.
Han kommer hit på min födelsedag *sjukt glad*
O i telefon, när vi inte ser varandra, kan man fantisera vilt o galet om en framtid där allt är härligt. (både i o utanför sängen HAHA)
Om hus o flera barn, om somrar utomhus o en villa med hund (som blev en sköldpadda)
Jag vet att det är tokiga tankar o kanske massa inbillning, men de e SKÖN inbillning.
Härliga fantasier där jag o mina barn (o så David då) är glada!
O det känns bra, även om det bara är, som jag skrev, fantasier.
Jag fyller om en vecka (ungefär) o de känns som en E.V.I.G.H.E.T!!!

Jag vill ha torsdag NU!

Jag vill ha kramar o pussar o paket ;)

Oh, på tal om födelsedag, kommer ja genast o tänka på tårtor o kakor, o ja ska ICKE frestas (AHHAHA) borde baka, men orka,
Ska ja banta, kan fanimej dom andra få lida me. *skrattar elakt*
Ett äpple var?
Kan de va nå? ;)
Nej, de där me bantning e som ja skrivit förr, helt fakking överreklamerat!
Bara tråna efter nå som e gott, o teslut tråna efter vad fan som helst, bara för man e hungrig.
Haha, hörs de va peppad ja e? ^^

Nu ska ja ta min lille guldskrutt te syster o hämta färgen, köpa *** o sedan se om de finns tid att måla ikväll när kottsen sover.
För imorrn ska ja te doktorn *vill inte*
Blåsa i ett jävla rör, tusen ggr om, o de bara säger att "bättre kan du, en gång te nu Weronicha" *morr*
Sen ska de tala om att jag VISST kan sluta **** (vilket ja redan har försökt) o att jag borde använda medicinen o bladibladiblaaaah *suck*
O tro mig, ja VET att ja låter som en snorunge som inte vill gapa hos tandläkarn, men ja glömmer ju!
Kan senilitet komma när man e bara 22?
(ok, storljug, men de e min blogg, så ja skriver va ja vill)
Haha, oh, så trött ja e. Nu ska ja tråna efter Gotland lite te, så ha de bäst alla där ute!

X O X O

1 kommentar:

  1. Hej min lilla snigel eller målar kungen!
    skit i knasiga farmor... Not her problem...
    Jag Älskar dig jämnt och ständigt och tycker du e bäst!!!!! <3 Jenny

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^