tisdag 25 maj 2010

Skitsnack o satmaror

Andra inlägget på bara några timmar :)
Hahaha, bara för ja har så mkt spännande o dela me mig av :D
(tydligen!!?)



Va iväg på mötet.
Gäspig o seg, sand i ögona o frös som ett as! (svinkallt idag ju)
Plus nervös (alltid, va de än gäller) så ja fick ont i magen o så regnavåt på de XD
Hahaha, men de gick bra.

Jag förklarade vad jag tyckte om att sitta på en praktik som inte ger mig ett skit, där de andra äter upp mig (på ett HÖGST osexigt sätt) o där jag bara e nere.
Förklarade att flytten till Gotland blir av och att det finns inget de säger som kan stoppa mig.

Då avbröt Cecilia mötet i en rasande fart o så travade hon o jag ner till Barbro, för o se hur vi kunde hjälpas åt (dvs hur kan de hjälpa mig!)
Jag vet att hon tycker om mig (hon bevisade det idag med) men jag TYCKER de e så jobbigt att bli ifrågasatt.
Jag har mina barn, så för mig e de självklart att man tänker igenom saker, plus att min familj kanske inte är totally happy för detta heller, så självklart kommer de tusen frågor i från dom med.

Jo, jag har tänkt på hur vi ska bo, vart vi ska bo o skola o dagis.
Jag tänker på om barna får kompisar o om jag får vänner.
Jag tänker på jobb o arbetslöshet o umgängen o David o hans familj.
Jag har väl aldrig tänkt så mkt som nu.




*PHEEEW*
men i det stora hela så är väl ända förändringen nu mot innan att jag tänker på MIG!

JAG vill va me David!
Så enkelt e de!

David vill va med oss!
OSS!
Oss alla tre :)
Med mig o mina barn.
Säg hur många män just DU mött som skulle känna detsamma.

Han vill vara med mig, Leonard o Molly, o vi vill vara med honom.
Det är underbart.
Jag nojar mig för all världens befolkning o ändå e jag säker på att detta kommer bli bra!
Vi ska hitta en lägenhet o bygga oss ett hem.
Han vill hjälpa till o jag har med viss möda släppt in honom för att LÅTA han göra det.
Då blir jag ledsen om folk tvivlar, även om det är av kärlek.

De där med att "fånga dagen" har aldrig riktigt vart min grej, jag vill vända blad på en gång o se vad som händer..
Å snabbt skare gå!
(vilket oftast inte funkar)

Aah, iaf så tycker jag att träffen med Cecilia o Barbro var bra.
Jag får ***** ****** ** *** *** **** **** *****..
(detta var hemligt, så aah, klura på ni) ;)
MEN, på vägen hem (jag fick skjuts) fick ja höra att under tiden jag har vart borta har de snackats skit om mig!!?
(hahahaha varför då?)
Om mig o mitt liv, vad jag gör o vad jag gjort..
Jag menar, de KÄNNER inte mig, så vad jag har lr inte har gjort, vem e de o snacka?
Vad jag gör nu, har väl de inte me o göra (plus att sitter man hemma me två barn, e de ju inte direkt nå spännande lyxliv man lever)
o om mig?? MIG? Hallå??

no comments bara!

Bah, nu ska ja jaga reda på min mamma iaf o ta reda på va hon ville o sedan ska de skuras åt lille Rafael *love*
Så om jag lovar att ta hand om mig o min familj, så kan väl Du lova att du sköter ditt? De låter väl utmärkt i mina öron ;)
Over and Out!



2 kommentarer:

  1. Jag förstår att det är mycket att tänka på, och att det kommer många frågor från folk och att det finns många som ifrågasätter! Visst, allt kanske inte ordnar sig på en gång, men det löser sig alltid! Jag är helt övertygad om att det kommer att ordna sig, barnen kommer hitta nya kompisar, och även du kommer hitta nya vänner, även om det kommer ta längre tid än för barnen! Men du kommer också ha dina vänner kvar här, som stöttar och finns för dig!

    Jag tycker att det är jättetråkigt att ni ska flytta, då jag kommer sakna både dig och barnen massor! Men jag vet hur det känna stt vilja göra nya saker, och jag vet också att även om det är jobbigt att komma ny, så är det även väldigt roligt! Och du som är så social, glad och mysig kommer inte ha några problem att hitta nya människor att umgås med!

    Det kommer bli kanon! <3<3

    Kramar!!

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^