tisdag 25 maj 2010

Hello..
Egentligen har ja väl kanske inte tid o sitta här, men de struntar ja i.
Leo e i skolan o musan e hos dagmamman (hon satt o sjöng o digga i vagnen "Uuulla, Uuulla, UhUhUhUhUuuuulla") hahaha, de lät riktigt skoj.
Idag ska ja på möte med min ena handläggare o min chef.
Jag är arg på henne (chefen då) för hon va så himla otrevlig i telefon, så jag vill inte se henne, men jag medger att de e bäst o reda ut saker innan man går vidare.
Därför e mötet, officiellt!
Men jag vet att de e för att vi ska "reda ut" att hon va otroligt otrevlig mot mig så att jag ska stanna kvar.
Men ja vägrar.
Om ja så ska gå från port te port o fråga efter barmhärtighetspraktik, så tänker ja inte ge mig!
Å så efter förra mötet, när de såg hur arg jag var, DÅ mailar J.B från arbetsförmedlingen (kvart över sex på kvällen?) att han har ju inte GLÖMT mig, kan vi ses nästa vecka?
Ja blir tokig...
Förvirrad o trött.
O medans ja ändå håller på o gnäller, så har min VÅG pajat.
Jofan, seriöst så kunde ja lika gärna väga mig på en sten o rita dit siffror.
Den e så död, så död, så den vart kastad.
Måtten har minskat iaf.
Är riktigt nöjd med Herbalife trots allt.





Fick nya varor igår o jordgubb...
mjaaa, den va väl sådär, men te middag blev det Majas paprikakyckling ;P



Har iaf minskat ca 8 cm allt som allt (B, M, S) o de e ju najs, även om ja tycker de går sakta.
Oh, NU går klockan i en rasande fart, speciellt som ja sitter o glor på mobilen o flinar all the time. Då e ja inte så snabb o skriva här :)
Haha, David smsar så söta saker o ja bara mååååste ju skriva tebax på en gång då ;) haha
Aja, vi hörs nog senare!
Take care


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^