måndag 31 maj 2010

CV o lite te

God kväll kära vänner.
Idag e de...
De e måndag idag va?
Oh, totaly confused känner jag mig, men de har vart en svettig dag.
Har tydligen vart lite taskigt väder här o där idag, men vi har haft sol (tycker fyra droppar regn inte räknas när solen ligger på) o massa värme.
Jag har kokat bort.
Datorn sa att jag inte skulle sätta mig där (likame att min kropp inte VILLE sätta sig där) så jag undvek CV-skriverierna hela förmiddagen utan röjde o rensade lite ist ;)
Skurade fläktkåpa o fläkt (EEEEEEUW!) o sakerna som stog däri
Sedan hämtade ja de största kartongerna ja hitta (tänk er sko-lådor...) o packade lite småkraffs i dem :)
Skurade lite allstans (David, ja lånar ditt ord, o btw så blir de ett rött sträck under de så ja tror inte de "finns" even though I like i) samtidigt som jag målade lite gamla leksaker Leo hade när han va två tre år *love*
Har bara sparat dom för de va så små o gulliga (o för att ja har svårt att INTE spara saker) men nu gjorde ja om dem.





Hittade också en gammal ängel (har stått på fläkten i alla år) som jag fått av Leo farmor...
Flottig o slemmig o faktist ganska ful, men så tyckte ja synd om henne (ängeln då) så hon vart diskad ett varv o sedan ett lager färg :D
Känner fortfarande att ja kanske inte e så sugen o ta i'na för ja har bara Fläkt.Slem i huvet
(ok, de e inte heller ett ord, men som tusen ggr förr, de e min blogg and I'll do what I want... Lr nå ^^)
Haha, så, ska vi se här,..
ja har skurat (fläckvis)
o målat (småkraffs)
packat (i miniatyrkartonger, dvs askar)
o.... eeh... aa, de va....

Jo, va fan, ja skrev CV't *stolt*
O så har ja glott på lediga jobb på Gotland.
Hitta ingentingen!!!!
Då gick jag te balkongen o "posera ut" vart de ybervackra betonglövet jag fick av Ulla (min kompis Heidis mamma a.k.a gamla granne) skulle stå.
Det blev de lilla vita bordet eftersom tomatplantorna e omplanterade i större byttor nu :)





Men imorrn e en ny dag, o DÅ kanske ja hittart ;D
Sen va klockan fyra o ja rusa o hämta kotts.
Gick te konsum efter de o posta paket o på tal om posten så fick David sitt kort idag *glad*
Hittade sötaste arket på panduro häromdan *najs*
Där fanns de små söta saker skrivna på lika söta bilder o där va de ett me en docka på o... aah, ni får se :)






Hade tänkt lägga ut de här då, men så kom ja på att om David ser de, vore de ju inte lika kul *hjärta*

Ah, iaf så gick vi hem sen.
Molly e tokäcklig i ögat så ja har tvättat de o haft i ögondroppar o just idag va hon bara sur o grinig när vi vandra hemmåt.
Gissar att de e nå förkylt (lr kanske allergi?) för hon brukar va rätt så glad :)
Vi gick in o laga mat (LYX SOM FAAN!) falukorv o pasta.
Mmmm, säger ja bara haha...

Så trava vi ut igen o skulle gunga o klättra i lekparken, gick över te Jennys gård där Tilda va me Fabio.
Men vi hann nog bara va där en kvart för sen satte Tilda Molly i bebisgungan, som någon kletat full med kattbajs *DOG*
Vi gick hem o bada o la ALLA kläder i tvätt *ryser än*
Asså seriöst så börja ja ogilla kattägare rätt grovt där!
Ja stoppa ner musan i karet, o när lillkott fatta att de va bada lr städa rummet som gällde va han snabbt som fan i :D
Ja hade redan kastat in alla kläder i maskinen så vi mosa ihop oss alla tre.
De va mysigt *Kärlek*
Sen somna Molly o ja o leo kolla på film o gosa o NU sover han me :)
Ja ska ringa D o tala om hur mkt han betyder för oss o sedan ska ja kasta mig i säng.
Hade glömt att de va pappas operation imorrn (LOVE YOU!) o att mamma skulle vara här innan åtta *IIIIIK*
Tänk er två morgontrötta surkäringar INNAN åtta i samma lgh!!?
HAHAHAHA nä, bara skoja, ska bli najs me sällskap o lite kaffe ihop :)
Ha en underbar kväll folks o sov så gott
Over and Out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^