onsdag 2 juni 2010

Polis o hustitt

Hett hett hett..

hahaha snyggt att de speglar sig i brillsen XD

De e mina ord för idag.
Hade fått mail av min handläggare att hon ville att jag skulle mejla henne om en sak, o okej tänkte ja, men NEJ vråla kroppen!

De va ju så fint ute.

Men a man got to do what a man got to do...
Fast jag är en WOman dårå ;)
Så jag kompromissade.

Under frukost o kaffe så satt ja o sola mina bleka ben på balkongen, sen va jag inne o dona me de jag skulle.
Efter de tog ja med min lillasyster (lr ja, de va hon som följde me bara för hon e gullig) när jag åkte te polisen o fixa mitt nya id kort (GAD DÄM sicken osnygg bild de bidde på de då) :O
Sen gled vi vidare mot slottet (efter att ha testat ett par vråltighta jeans på lace) o där köpte vi jordgubbar.

De stanna i solen vid slottet, medans jag promenerade vidare.
I stadsparken satte jag mig o åt lite bär (ja vart fan mätt!?) o sedan gick jag hem :)





HAHA där lura jag er allt ;)
Jag SKULLE gå hem, men ja hade på mig flipflopsen Mia köpte åt mig förrförra sommaren o de e ingen mjuk sula på dem, så jag kom te tybble.
Därifrån tog ja bussen :)
Medans ja vänta (tio min) så brände jag mig i solen :O
Svider satan nu på hela ryggen, men de e bara o bita ihop o se tuff ut
(ok, ja ljuger, ja ser inte ett skit tuff ut, ja ser ut som en julgris)
Har packat i två av kartongerna mamma kom in med häromdagen, men de e inte så stora, så de känns lite värdelöst (men tack mamma, de hjälper mig till en början iaf) haha *love*

Mailade de Cissi skulle ha o sedan va de dags att hämta barnen.
Hann med en kaffe hos Jenny innan hon skulle te jobbet o sedan va de dax för middag.
Kött o bakpotatis idag me (utom för kottsen som LED sa de
o fick pasta)
o sedan trodde ja de va läggdags för musan (okej, de va ja som va trött) men då va klockan bara fem, så vi gick ut.
Hon tog sin yttepyttiga sparkcykel o börja glida..
Seriöst tog de 20 minuter o ta sig te VÅRAN kortsida, ifrån våran lägenhet???





WTF liksom!

Där slängde ja henne i vagnen (nej, inte sutta, utan mjukt o fint ^^) o så gick de på 5 te konsum :D
Sen vidare te Ullstrumpa o tog en kaffe o sen (äntligen) kom vi hem.
Då hade mitt hjärta mejlat bilder *älska* på huset han tittat på *tokglad*


sötfisen, min gos

Att hyra, men de e rätt dyrt o när vi bara har en inkomst e de inte så roligt, men vi får se.
Ja ska me o titta på söndag o de känns jättespännande *massa kärlek*
Så för att summera, ja e bränd o svettig, har promenerat o samlat pollen i mitt hår o på min hud.
Har ätit god mat o nattat barn, saknat David o fnissat åt hans sms.
Ätit jordgubbar i solen i stadsparken o glott (de va inte meningen) på en tant som böt om *ryser ännu*
Packat minilådor o lagt ner underkläder som ska me te Gotland (de e SVÅRT o packa tycker ja) o mjaaa, sen har ja inte gjort så mkt mer ;)
Men jag är nöjd över dagen!
Ha en fin kväll alla där ute!
Over and Out!

X O X O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^