torsdag 3 juni 2010

Hallå :)
Har pysslat, donat, packat o plockat lite här hemma.
Kört en maskin tvätt o hängt den.
Tatt in Ullricha på en kaffe (innan praktiken) o mailat lite företag, solat benen o träffat Mathilda.
Glidit runt o kom på under packningen att just ja, ja har ju pysslat lite som jag inte lagt ut :D
så här kommer KÄRLEK!








Har köpt bokstäverna (lr ja, de sitter ihop, så ordet) på panduro hobby här i stan.
Grundmåla me svart, sedan med vitt. Putsa lite o sedan använde jag den (nya?) underbara serien av scrapbookpapper de har (är ledsen, men jag minns faktist inte namnet) som inner ram i LOVE´t.
Jag är jättenöjd o de har stått fint, men nu e de nedpackat då *snörvel*

Körsbärskvistarna köpte jag på PK design!
De två och den lilla pokalen :)
Den affären kommer jag sakna när jag flyttar (o de FINNS inge lagerhaus på Gotland!!?)
haha, men ja åker ju hem ibland *love*
Sen idag när jag hade massor o göra, såg jag den cericerosa träskylten jag målade för X antal år sedan som hängde på musans gångjärn.
Skaparlusten vann, så jag gjorde liknande med den som med bokstäverna, men jag pillade isär en gammal lykta jag haft på balkongen o tog loss en liten bjällra o hängde på.
Sen gjorde jag en liten skylt (VÄLKOMNA) o satte på en bit beige organzaband med hjärtan på. Skylten passa precis i klädnypan :D







Btw så klev ju då Mathilda över en sväng.
Hon fråga om jag hade packat (tes imorrn, då åker ja te David över helgen) *GLAD*
De hade jag inte.
Jag är lite ostrukturerad.
Har lite svårt o göra de ja ska, just då, de brukar bli sista sekunden
(om ja inte börjar eeeevigheter innan, som me flyttkartongerna) haha
Iaf tyckte hon att jag behövde hjälp när hon såg en hög me trosor låg uppepå den största väskan jag har...
o de va allt..
E de allt du packat???
eeh, aa?
Öppna garderoben så får vi se va du har XD
hahahaha fan, ja SKA ju, bara lite senare :D
De sluta me att vi gick igenom gamla (då menar ja GAMLA) tröjor o jeans.
Mammabyxor o gamla t-shirts me målarfärg på (jamen vadå? ja MÅLAR väl ibland!!?)
Kläder i strl 160 o kläder i strl XXL (ok, de sista KAN bara inte vart mitt???) haha
Men SEN tog ja fram alla "försmåiga" jeans.
De jag lagt undan ifall ja skulle rasa 10-20 kg lr så.
Jag har bara rasat (eeh??) 2 kg, men på nå vis har de flyttat runt sig, för jag kunde HA dem! *nickar*
Jo fan, de e sant.
Ja kunde ha jeans som legat i år o dar just på grund av Svampbob fyrkants inflytt i min midja.
Men nu e de på (inte JUST nu, de e för varmt, ja har bikini) men när de blir svalare :D

Men nu ringde David o ja ska tala lite kärlek me honom ^^ så ha en fin kväll alla *hjärta*

X O X O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^