torsdag 10 juni 2010

bättre sent än aldrig

Hallåååååååååååååå!

Herregud va ja va dålig på o höra av mig då!
Förlåt för det.
Har ju varit på Gotland (har aldrig sett så mkt syrener på samma ställe) :O
Det var vackert (även om ja DOG av skratt i Davids hall) *love*

Det var buss ifrån mig te stationen, buss te Sthlm, buss te Nynäshamn o sedan båten i 3,5 h över te Gotland..



o det kanske SÅG lugnt ut, men de blåste som fan.. Klev ett steg ut, så hade jag kjolen över huvet XD

*pust* De tog sin lilla tid, men de va helt klart värt det *kärlek*



Fick träffa hans familj o deras familjer o det var RIKTIGT najs :D
Var o tittade på ett hus vi ville hyra (LOVELY!) men de va

*för dyrt
*för smått
*för mkt att göra på/i
*för nyfiken granne
*för mkt att göra (igen, för de VA de)

Men de va vackert.
Iaf kollar vi nu runt efter en bra lgh.



Käkade gott hela helgen, så aaaaaaaallt mitt slit (me o gå ner 2 kg?) lönade sig inte XD
hahaha, ja har gått upp 1,5 igen (haha)
Var hos hans bror med sambo, plus lillasyster med sambo kom o det var jättetrevligt.
De gör så de känns lite lättare o komma dit, men de gör ONT i mitt hjärta av o behöva säga hejdå te allt fint här hemma.






Jag packar lite nonsens tjosan i protest när nån e här, bara för o visa att Jag Är På Väg!
Men jag vet hur det kommer slita i mig när vi åker.
Det är ju kanske inte för alltid, o vi kommer ju ses o de finns telefon, fejsan, msn, cam o allt o inget, så de ordnar sig, men ja e BEKVÄM, o ja vill ha de som de alltid har varit...
Plus att ja inte har nåra kartonger *morr*
Det stör mig, men jag gör ingenting åt det :S

Leo hade avslutning idag *kärlek*
Han kommer ju gå te fritids på dagarna iaf, men skolan..
Alla barnen i klassen hade ritat fina bilder som fröken häftat ihop till en bok o den hade han med sig hem.
Jag tyckte de va så fint, så jag skickade ut Leo för o grina ifred :$
Alltså, ja SA inte de te han, ja sa bara "gå ut o HA vattenkrig då..."
"Okej" sa han o så va han borta :)

Få se, vad har vi gjort mer?
Jag har fått ner massa konst (lika me foton på oss och hemmagjorda bilder) ifrån väggarna, lagt ut en mille saker på tradera o hittat OTALIGT med plock som jag glömt att jag hade *hjärta*
Små ting som bara ÄR utan o ha nån egentlig mening ;D
Jag packar så mkt de går (kommer göra D galen haha)

Nu har jag tvättat sjukt mkt saker åt min lillasyster o hängt upp det.
Ska vika allt mitt som e torrt o lägga undan.
Rensa bland sängkläder och dukar för o se om verkligen ALLT behövs ;P
Hoppas alla ni därute får en underbar o skön sommardag!
Over and Out

X O X O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^