onsdag 30 juni 2010

hot hot hot

Allu allu :)
Har packat sjuuuukt mkt här nu!
Ser ut som kaos men... What to do liksom?

Har iaf lyckats baxa mig fram te lille Raffe idag o skurat akvariet, medans han fick galoppera (?) lös ett par timmar :)
Hivat undan färdigpackade kartonger o plockat ner gardiner också *stolt*

Självklart hann jag ta en kaffe med mina förtjusande systrar imorse med *love*


(lessen baby, ja tror de tar slut tes du kommer)

Vart en massa diskussioner om Power Big Meet, men ja tror inte de blir nå.
Satans massa tjat om vilken tid osv, så ja har bara lust o skita i att de e!

Jag menar, detta skulle bli brudarnas roadtrip o vi skulle ha skitkul, så kommer EN person på att hon ska bestämma allt (så tycker jag det låter som just nu iaf) o då kan det kvitta.
Synd tycker jag om Tilda väljer att åka med henne iaf, för jag ville väldigt gärna festa me henne där innan ja flyttar.

Iaf så skulle jag tvätta min stenhårda gigantiska matta nu ikväll!
Dammsög den o skaka av den o rulla ihop den.
Kånkar ner den för trappen o väntar tes kl e 21 (min tvättid)
Hasar mig te tvättstugan o får hjälp (efter X antal fula ord när jag ska baxa mig in med vagn i en förbannad TRAPPA jag inte visste fanns där) att hålla upp dörren.
Kommer in, ska öppna luckan som sitter fast, börjar slita o dra (tror sånt hjälper när ja e lite smått irriterad) o svär för mig själv, tes ja ser stans fulaste ... överkast? Platt nalle?
Aah, va de än va, så satt de fast därinne!!!

Ja blir förbannad o sliter mer, tes ja ser (i ögonvrån) att UR FUNKTION skylten hänger mitt i nyllet på mig!

*SUCK*


Ja ja, ja gick hem igen.

Satte på mig nattlinne o käka en påse mikropopcorn som tröst för att öbos maskiner suger!
Men nu e ja glad igen :)
Glad o varm (äre fler än ja som bor i en bastu?)
Kottsen sover o ja ska ringa David *Kärlek*
Ha en fin kväll Over And Out


min fina *love*
midsommar :)


X O X O




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^