söndag 4 juli 2010

glasögon o sommarvärme

Hallooooooooooooooo!

Ja, ja vet, ja e hemsk, men ja HAR inte haft tid o skriva..
O kanske inte riktigt me ork heller :S

Har vart sjukt varmt (ja, säg den som missat de?) o kottsen har vart lite si o så i humöret..

Kanske ja me då, eftersom vi e mitt uppe i flyttpackning o värmebölja o oro över en (för mig) totalt oviss framtid.

Ja skriver som jag sa te mamma idag att

"Detta är något vi vill, något jag tror på. Känns bara jobbigt med alla avsked o att bo i en kartong"

Det ÄR hemskt detta.
Just nu iaf.

Kartonger o säckar vart man än vänder sig.

O att Leo har kommit i nån förtidig jävla pubertet gör inte saken bättre!

Musan e glad, men hon är glad ÖVERALLT (uppe på bord, pallar, stolar, lådor o allt annat som går att klättra på)

Å så skriker hon TITTA!!! HOPPA!!!

O jag skriker NEEEEEEEEEEEEEEEEJ (samtidigt som man kastar sig fram för att fånga/hålla i)

Ibland lyckas jag :)
Ibland blir det fläskläpp lr ett skrapat knä.



Igår hade jag bestämt mig för att skriva ett riktigt långt härligt somrigt inlägg, men de va så sjukt varmt, så vi klev ut o lekte med grannarna *love*
Molly (OCH jag) bada i barnpoolen de blåst upp på gården.








Sen vart jag dränkt av en vattenslang
(där fick jag för jag hade tänkt va tjusig o ha mascara på mig XD)
ahhaha




hahaha ser ut som ja har mamelucker i jeanstyg på mig XD

Vi har käkat glass o druckit kaffe.
Umgåtts med familj o vänner o flyttat Mollys födelsedag :(

Jag VET att hon bara blir två o hon fattar inte att de e fel datum (tror inte ens Leo tänker på det) men JAG vet ju!


David sa att vi kan väl göra en tårta på "hennes" dag också, men... det är iaf inte samma sak :S

E jag kinkig då?
Haha, de känns så.


Hon ska få en växa säng.

Mamma sa att de lägger lite mer på den, eftersom pasta struntade i att betala *suck*
Så jag ska åka med pappa nån dag här snart *JÄÄÄIJ* te IKEA *tryck gilla* :D

Men om Ullricha o hennes familj lägger 100 kr o Tilda likadant.

Ante o Johanna o Jocke o Marie också 100 kr / familj så e de 400...
så lägger mamma o pappa lite, så har jag också råd att betala :) *tycker ja e smart*

Nu gäller de bara o få dem att inse att ja E de ^^ (smart alltså) :D


Häromdan va ja te Mega optik o hämta mina fina brillor *like alot*








Känner nu att de klämmer lite bakom ena örat, så ja ska väl ta mig o fixa så de sitter skönt, men ja VILL verkligen inte mosa in mig i bussen me "alla andra" i denna värmen för o dona me de, så jag tar det sen ;P


Snygga e dem iaf o jag är sjukt nöjd *love*

Nähäpp, om jag skulle ta mig en kopp kaffe te medans trollfisen sover o sedan promenera te plaskis (ja, när hon vaknat då) ;)


Ha en fortsatt trevlig sommar


X O X O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^