lördag 17 juli 2010

svettig o kär

Värdelös bloggare, de e ja de..
Har vart ofantligt mkt nu.

Hela lägenheten e nerpackad o min säng har ingen ram.



(lägenheten som städtanten glömde)

Så illa e de, men om två veckor far vi.

Då ska vi gå te Leos nya skola så han blir inskriven ordentligt o sedan ska vi flytta in...


Om det blir som jag vill ;)


David är hos oss o han e så jävla fullkomligt perfekt.

Säkert nå alla nykära tjejer säger om sina killar, men i detta fall e jag impad *LOVE*


Han svarar på Leos alla evinnerliga frågor o blåser på Mollys alla skrapsår.

Pratar med dem o ställer upp all the time.

Fixar frukost o packar, bär, flyttar om o fixar myskväll.

Han tröstar mig när jag vart ledsen o så gör han mig glad!

Skruvar isär de som går att skruvas på o stuvar undan så de blir lite mer plats o röra sig på.


Jag är så jävla kär!
Är så jävla glad!


Min granne Maja e lite ledsen att vi ska flytta!

Hon låter så nere när vi pratar om det.

Jag kommer sakna henne med.

Både henne o Stig Åke!


Har inte tagit nå nya kort eftersom allt e så rörigt, men jag har fått en tavla av Jenny *love*

En sån, fin cupcake tavla som jag försökte måla, fast en mindre, helt fyrkantig i metall :D

o jag lovar, så fort vi flyttat in, o jag fått upp allt vackert jag köpt, fått, renoverat, så ska jag ta kort o lägga ut te er :)

De kommer bli så jävla snyggt! *vet*


Massa kärlek


X O X O



1 kommentar:

  1. Är så glad för eran skull! Allt kommer bli toppenbra! Men vi kommer såklart sakna er! <3 Kram Cecilia

    SvaraRadera

Nu gör du mig sådär lycklig ^^