fredag 11 juni 2010

nackspärr o damm

God middag..
Har fått nån jävla nackspärr inatt som jävlas ihop med sin äckliga kompis huvudvärk.
Vad gör man åt det?
Har TUSEN saker o dona me idag, men jag vill bara lägga mig o sova *SNark*
Ska måla några tavlor (bara lite terapi haha) o göra rent åt Rafael.
Ta en kopp kaffe o sedan... Ja, göra rent mina golv som har hälften av all sand ifrån sandlådan på sig.
Äta alvedon o snuskiga örter (mm, the diet is back on *suck*)
Klä på min soffa (som är naken, efter Molly smeta ketchup, chokladboll o muffin på den igår) gå te posten o...
JAG VILL INTE!
Jag VILL inte!
Jag vill INTE!

Nej, jag vill slita av mig kläderna o KASTA mig handlöst rakt ner i sängen.
Jag vill inte söka jobb lr städa.
Jag vill sova!
Ja e SJUK! (nja, lr räknas nackspärr som sjukdom?) :O

Iaf har jag fixat om min blogg, så den e väl mer åt rosa nu va ^^
Jag vet inte alls va ja hålls me när jag klickar mig fram, men jag tänker att blir de fel, så har ja nå o svära om (haha) o så e de bara o göra om igen.
Jag ska gå o sätta på kaffe, så häng kvar bara....


Sådär :)
När ja va i köket såg jag röran från igår ;P
Hade släpat fram tre lådor med scrapbook material :D
Då kom Johanna o lille Noel *sweet*
Så de va bara o stuva ihop så snabbt som möjligt o göra iordning fikat jag lovat kotten.






Det var skolavslutning igår o han fick välja fikat själv (mazariner o gul-blå dammsugare)
Dammsugarna fanns inte på konsum, så de vart dröm-muffins.
Aja, när vi fikat (o musan kletat ner allt i sin väg) gick vi ut.
De vart lekplatsen vid stora skolan o de va riktigt najs.




När vi gick hem fick ja bära min lilla tjej (som inte kändes så liten :S) hela vägen för klockan var mkt o hon var trött efter en heldag utomhus *love*
Oooh, kanske DÄRFÖR ja har ont i nacken *kom på* haha, lr ja, de e ju inge o skratta åt men ja bara tänkte liksom ;)

Nu har jag hunnit grunda en tavla o måla en ram (som btw va SJUKT dammig) *bleeh*
Talat med mamma i telefonen hann jag me :)
Hon SÄGER med sina ord att hon tror flytten e bra för mig, men jag tror att hon "lider i tysthet" om ni förstår vad jag menar.
Jag vill varken såra min familj lr mina vänner, men jag vill följa mitt hjärta.
Jag vill göra det som känns bäst för mig o mina barn!
O på tal om mina barn så va faktist Mollys pappa här för två veckor sedan.
De har inte setts sedan i påskas o musan ville INTE kramas.
Hon skriker iaf inte när hon ser honom (som hon gör med alla andra karlar)
De fick vara ute i lekparken en stund o hon var tokig.

Han tror nog att hon e nyfödd lr nå, för han skulle hålla i henne varje sekund.
Gissar att de beror på att de ses så sällan o han kan ju inte veta då att hon KAN SJÄLV!
Lr jo, de hade han vetat om han ville, men men, iaf försökte han bära upp henne, bära ner henne, hålla i henne hela tiden hon var i ställningen o hon va så arg XD hahahahaha
teslut fick ja gå ut o säga åt honom att släppa.
Han vill komma imorrn igen o ja sa att gör de då.
Jag har ingen lust, men han e ju hennes pappa.
Bara de att jag vet att när jag gör såhär, o låtsas att allt e ok o att de kan ses på hans villkor, då skiter han i de igen.
Om o om igen.

Så e de alltid.
Undrar om han tror att han alltid kommer få göra så?

Jag har inte berättat om Gotland för honom!?!
*skäms inte så mkt som ja kanske borde*
Jag HAR sagt att jag träffat någon, o jag HAR sagt att de kommer bli en flytt, men inte vart.
Så sa jag att så fort vi har en ny adress ska han få veta det, o det är sant, bara att jag inte sagt åt vilket håll min näsa pekar.
Å andra sidan har han inget att säga emot.

Jag var i åttonde månaden när han fråga om de va okej att han flytta te Oslo.
Han lovade o komma hem varje helg
(jääää, right!)

torsdag te söndag
(mhm? my ass att de hänt nån enda gång då!)

o han sa upp sitt plejs o flytta när hon va tre månader gammal.

Te en stad som e snordyr o bo i, utan de där jobbet han sagt att han hade o utan den där inkomsten han sa att han skulle få, o utan att komma hem på väldigt lång tid.

Det krossade mitt hjärta.

Inte för att jag var kär, utan för att han kunde strunta i de där söta lilla rosa knytet som låg o dofta gott i sin säng lr i min famn.
Men det var då o nu är nu.
Vi är lyckliga utan honom o vi ska flytta :D
Fast vi håller oss ju iaf i sverige
(ok, David, om du läser, så betyder inte de att ja inte kommer driva om Gotländska "språket") ;D hahaha
Nä, nu blir de te o göra ett ryck te här. Ha en fin dag allesammans där ute!

X O X O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^