söndag 13 juni 2010

segast

Oiii, tröttfis e JAG!
De e inte så att jag glömmer er, jag bara...
Jag bara HINNER inte, känns de som.
Nu har de vart helg o me två vilda kottar hemma känns de som att tiden inte riktigt räcker o sen när de e kväll, då pratar ja me David i telefon :O
hahahaha
Nu bad ja faktist att få återkomma lite senare, för ja måste röja undan lite tes imorrn.
Helena kommer förbi med "styv dottern" (skriver man så?) för o kolla på Leos säng :)
Jag sa att de va okej.
Leo själv drog te farmor ikväll.
De blir läskigt tomt när han inte är hemma!
Men ja fattar att han e trött på mig o musan till o från o behöver fly fältet *love*
Han kommer ju tebax snart.
Pasta e arg på mig...
Han kom i lördags morse o klev in som ett solsken, ja sa att vi skulle bort, så han o Molly hade dagen för sig själva.
Okej sa han o börja glida runt för o se ut som om han visste vart saker o ting låg (vilket han inte gör) tes jag förklarade att hennes kläder låg på skötbordet.
Tur ja gjorde de, för han hade redan börjat dra fram massa annat ifrån en badrumshylla :S
När jag ser att han stoppar ner pyjamas o annat kraffs i hennes blöjväska blir jag lite förvirrad.
Jag säger att du, jag tror inte hon ska sova hos dig!
Va? säger han.
Nej, jag var borta förra helgen o hon har vart förjävlig efter de.
Biter Leo, rivs o slåss.
Är dum mot barna på dagis o så...
De sa att de va för o straffa MIG för jag vart borta o jag vill inte ha de så om de inte e nödvändigt.
Nähä, sa han o såg allmänt efterbliven ut.
Ja bara, aah, jag ringer dig när vi e på väg hem.
Okej, sa han o såg glad ut igen.
Han tog Molly i vagnen o gick!
Kändes konstigt o åka hemifrån utan henne, men tänkte att Leo kommer kanske gilla en dag utan syrran :)
Hade en fin dag i Mullhyttan med kusiner o familj som man inte träffar så ofta
(tack Anna) o gled runt o kolla på loppissaker o sedan hem te Tyrone, Anna, Sandra o Kim *kärlek*
På vägen hem ringer ja Pasta o säger att ja e på väg.
Säger att kl 17.00 ska vi grilla hos Jenny o Wula o jag vill att han lämnar Molly där då.
Han blir toksur o tycker inte att Mollys arga, ledsna, griniga hon räknas som en bra ursäkt för att hon inte ska få sova över!!?
Jag förklarade att han är med henne en dag, resten av tiden får vi, MED de arga, ledsna förvirrade barn som blir kvar!
Han blev mer arg o la luren i örat på mig *suck*
När jag kommer te Jenny kl 17 e ja toknervös att han ska strunta i det jag sagt.
Känner mig ledsen o har ont i magen, men då skickade han ett sms att de skulle bli ca 10 min sena *pustar ut*
Han droppa henne, fick en puss o en kram (av musan då, inte mig) o så gick han.
Hon åt ALLT då!
Paprika, gurka, godis, en tom tablettask, tes ja ringer Fredrik o frågar om hon inte har ätit nå...
Behöver inte skriva VAD hon åt, lr vilken tid hon fick det, men.... Asså, ... Nej, ja e stum!
OM han ska kräva att träffa henne, ska de fan va me en "vuxen" som ska se till att hon får mat, fasta tider o att hon får MAT, inte en banan!!!
Oh, sur e jag, men nu e hon hemma, mitt lilla gryn, mätt o belåten o sovandes i sin säng *KÄRLEK*
Har packat lite till idag :)
Rensat o röjt.
O käkat två ton vitlök (känns de som iaf) hahaha
Helena tyckte inte ja lukta så gott förut, men de smakar bra iaf ;D

Nu ska ja kasta ner de sista i köket som stör o sedan ska jag ringa mitt gos igen *love*
Ha en fin kväll o sov gott

X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^