onsdag 23 juni 2010

bara vara

God kväll kära vänner.
Känner att ja har lite tidspress på mig här, för D väntar på mitt samtal som ska ske inom ...

hmmmm..
tre minuter.

Annars skulle han somna o ja sa ja HINNER skriva hjärtat, ja HINNER o du kommer inte somna.

För ja trodde ja va snabb, men så skulle ja bara lägga in lite foton o svara på nå bladder på fejsan :S


Haha, idag har ja iaf spenderat förmiddagen på stan med min fina syster U.

Hittade en vit söt liten kepa te musan för 20 spänn o ett par knästrumpor
(ok, de e sommar, men te hösten!) som va randiga o gulliga för bara 10!??

Wow, tänker ja o kastar mig me glädje in i butikerna de står REA i...

Min hemliga last!

Shopping på maxnivå, men bara på rean (nästan ^^)

Efter H&M så va vi o käka på Bara Vara
Helt gott, as usual




efterrätten tog vi på gottiskiosken ;)

Sen åkte vi hem, precis lagom för att kissa (o herregud vilken spännande blogg tänker ni nu va? haha) sen ut igen när mamma ringde o sa att hon va på parkeringen.

Då for vi te optikern.

HAHA o väl där fixa ja syn-test o donerier, testa bågar o hitta SÅ MÅNGA apfula brills XD

Asså vi skratta så vi dog där inne.

Tog detta o skicka te David me texten "Visst e de fina hjärtat?"




Han tyckte inte de nej...

Mamma trodde han skulle göra slut o Tilda trodde ja va efterbliven.

(Mamma, hon sa att ja va ful!!!)
Kul vare iaf...

Men oj va tiden går när man har roligt :O

Ha en fin kväll folks, så hörs vi imorrn!


X O X O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^