onsdag 16 juni 2010

Bad o bränd hud

Gokväll allez!
Jag sitter här, grisrosa o dan o funderar på ett bad.
Luktar kanske inte tårta precis då nej, men de vettefan asså...
Ja e seg, ska ringa min pappa om ett par böcker, ringa David o "umgås" (så gott de går me X antal mil emellan) ta en ***, natta kotten o så hittar ja nog på tusen andra projekt ;P
Hahaha, ja har iaf läst ut boken (sjukt bra)

Oh, idag när ja skulle sätta på kaffe såg ja kaveln ja målade på igår.
Titta på den o tänkte att de kanske inte ALLS skulle se så kul ut me "bara-shabby" som ja tänkte från början, o den kanske inte ALLS skulle se kul ut me text...
Funderade o glodde på den varje gång ja klev in i köket, så teslut gick ja o hämta den piggelin-gröna färgen, papper, självhäftande spets, vit 3D liner o brun stämpeldyna (tur man har sånt hemma) o börja mäta, klippa, trixa o dona...







Den vart riktigt fin tyckte jag :D
Inget man använder, men va gör väl det :D

Idag kom kotten hem *KÄRLEK*

Va TOMT de vart utan honom!
Vi käka glass o sen hämtade vi musan ngt tidigare med lite matsäck o gick te plaskis!





Leonard remma som ett skållat troll, för lill-Diri va redan där :)
De busa en stund, så följde han me te dem o lekte en stund (tycker de känns fel o säga nej, för fan vet hur många vänner han får på Gotland liksom) :S
Men de hade haft roligt, o de e ju de som räknas ;)
Jag, Molly, Fabian o Mathilda va kvar o lekte (hmm, lr va de kallas hahah)






Nu ska jag in o säga gonatt te honom
(musan somna som vanligt direkt efter duschen haha)
Ha en fin kväll

X O X O




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^