tisdag 11 maj 2010

David...

Kommer hit om bara ett par dar :D
Ja e inte så nervös som jag trodde jag skulle vara, men de kanske beror på att vi hänger me varandra 24/7 varje dag via telen o datorn ;D
Känns som vi känner varandra utan o innan o de känns förvånansvärt bra!?
Jag är inte van med en kille som säger o skriver så grymt fina saker.
Han gör mig lycklig *kärlek*
Just nu skulle jag vilja att han var här o smekte min kind o att jag fick ...
Ja vet inte, nu känns de som jag skulle vara helt uppslukad av att titta på honom o känna hans doft!
Underbart!

Fast nu vart de lite väl intimt, så jag byter ämne :)

Fick höra av min chef att de faktist hade glömt bort mig där borta, för e man hemma så mkt som jagblir man bortglömd.
Fick också höra att de andra tjejerna har "jobbat in" fredagen, så jag får me vara ledig då, om jag jobbar en halvtimma extra varje dag tes jag "kommit ikapp" ???

Jag menar, Va?


Jag är inte anställd där.
Jag är en arbetslös, ensamstående mamma, som praktiserar på heltid o får 6000 i månaden av försörjningsstöd.
Det gör att jag inte alls behöver jobba in lr jobba över, men å andra sidan lät hon extremt stolt o mallig över att hon lät oss jobba halvdag på onsdag o vara lediga på torsdag.

Som om att det var hennes förtjänst att det var röd dag då, bara för oss!?
Aah, maj gad asså!
Jag går inte dit mer.
Aldrig mer, om jag slipper.
Är dock lite orolig att de kan kräva det av mig för att jag ens ska få de där 6000 kr te hyran :S
Men det kan väl inte försvinna?
Jag behöver ju det, jag har ju barn!

Herregud, de här e ju lika personligt det *scary* så vi byter ämne igen!

Idag har jag kollat på a.f´s sida fler gånger än vad jag vill erkänna.
Jag har googlat på företag o skickat personliga brev
(men inte lika personliga som denna dagen i bloggen haha)

Så de e bara o hålla tummarna o söka lite till!

Om två dagar fyller jag år :)
Jag blir . . . 22 . . . ?
(fortfarande, MIN blogg, jag skriver va ja vill)
hahaha, nej, jag blir trettioett då :D
Helt gammal, men trivs ruskigt bra med det :)
Jag har skurat akvarium, skakat o tvättat mattor, diskat o bakat.
O imorrn ska jag be min kära pappa att köra mig o handla.
Behöver ju grädde, bär o annat najs tes dess, plus att jag måste köpa sallad.
Känner att det är något jag inte vill vara utan när man ska äta en god middag :)
(o de va ruskigt intressant för alla att veta hahaha)

Så, vad har jag mer gjort för spännande mellan jobbsökerierna?
Jag har gjort ett grattis-kort te Molly
(som inte fyller förens aug, men de e bra o va snabb har ja hört)haha
Använde Tilda design papper som jag fått av Jenny.
De jag har e me bebisar o hon hade köpt med flickor :)
Använde 3d kuddar te detaljerna o de blev rätt sött, men kanske lite enkelt o lamt :S






Inte förens efteråt kom jag på att jag har drilljarrrrder brads som bara ligger, plus flera olika slags punchinella, men nu är det försent.
Sedan har jag städat lite.
Bäst att göra det när inte musan e hemma tänker jag, eftersom när hon hjälper mig, går alltid nånting sönder (typ min fiiina, fina ram)

*KRAAAASCHHHHH*

Mina blommor växer i solen o det gör mig sjukt nöjd ^^
En paprika har blivit till o en andra e på G.
Härligt!




Nu ska jag ta o ringa David så vi kan prata tes batterierna dör (sweet!)


Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^