lördag 29 maj 2010

Tokarg!

Jag är så jävla arg!
så JÄVLA FÖRBANNAD!
Skitgubben på a.f gav mig rådet att läsa en bok.
Skrev upp namnet på författaren (författarna!) o sa "gå te biblioteket"
Jag gick te biblioteket, lånade bokhelvetet o läser.
Jag läser o läser o blir så jävla arg!

Va fan tror han!?

Tror han att jag ska gå o erkänna allt detta för honom?
För någon.
Det som har hänt har hänt o ja e en jävel på att förtränga.
Det gör mig tokarg att han tror han har rätt o ge mig en jävla bok o tro att jag ska vara glad för att jag blir "räddad"

Jag gråter så mkt så ja knappt ser tangenterna o är så förbannad så jag vill skrika.
Men musan sover...
Jag gråter i tysthet o undrar va de e för fel på mig.
Jag är INTE som dom i boken, jag är inte som NÅGON av dem, o ändå känner jag så väl igen mig.

Är så arg.

Va fan har han för rätt o ge mig boken o sen...
Sen vad?
Vem ska jag prata med?
Det finns ju INGEN som förstår o jag har ingen att prata med.
Jag är så himla ledsen.
Vill inte ens skriva det här i bloggen, men jag har ju ingen o säga det till..
Jävla idiot.
Jävla idiotfan!
Vad ska ja göra då?
Läsa ut boken o hoppas de står om nån mirakelkur på sista sidan?
Om de inte gör de då?
Om jag bara blir mer ledsen, mer arg?
Jag har fortfarande ingen att rådfråga.
Ska jag bara bli sittande här o undra om jag behöver gå te doktorn?
Jag skulle aldrig i mitt liv ta medicin o ja tänker att jag har ju klarat mig ensam så länge så då behöver jag ingen nu heller.
Jag har min familj, mina barn o David.
Jag är glad för det, men det finns ändå ingen jag kan säga nå till.
Satans jävla bokjävel!
Om den inte skulle tebax te biblan, skulle jag riva sönder den!


Aha, nu känns de bättre, men jag vet inte om jag ska radera allt jag skrivit lr om jag ska "publicera"
Vill gärna minnas hur ja kände nyss, så de vore ju skönt om de stod kvar, tes ja ska te a.f nästa gång, för då kommer ja inte öppna käften, men om alla (?) ser va ja skrivit, skulle de inte kännas så najs de heller...

åh, ska tänka lite till, så får ja se!
Over and out så länge då...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^