söndag 9 maj 2010

Plantera

Oh, helt sjukt va mkt man hinner me när den lilla sover o man INTE har mobilen kletad i örat all the time ;)
Har tvättat, o bytt sängkläder, planterat om mina frön (som ju då inte är frön längre) sytt klart ängeln (hon ser rätt rolig ut) ;) fixat lite käk (som svalnar en sekund just nu) o... Aah, sen har ja inte gjort mer.. Diskat, men de e så trist så de förträngde ja lika fort ;)
Haha






David e på barnkalas o jag får ju folk över i veckan, så vi bestämde oss för ett par timmar utan mobilerna kanske skulle vara bra för oss *skrattar*
Har dragit på kaffe o de luktar gott.
På tal om gott, så va HÄRLIGT de doftar om tomatplantor! *förvånad*
Det luktar sommar när man va liten hos farmor o gult o grönt o massa najs *kärlek*
Så de har ja snosat mkt på när ja greja o dona förut..
Mina vallmo e fortfarande såna miniatyrer så de gick inte o plantera isär, men jag provade ändå me nåra "spill" bara för o se.
Vem vet, de kanske e de som tar sig bäst ;)
Oh, nu ska jag börja tömma akvariet o hoppas att musan sover en skvätt te, annars blir de kanske vattenkalas i vardagsrummet o de vill ja inte ;)
Ha en underbar o solig söndag nu mina vänner.
X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^