fredag 21 maj 2010

Ensam

Yepp, nu e ja ensam.
Känner mig iaf väldigt ensam.
Musan sover o ja lova Leo o få va uppe femton minuter te o spela sitt nya spel :)

Tala me David nyss.
Han satt me ... Jobbarkompisar, tror ja de va.?
De hade iaf tydligen vart me på båtresan (som ja har lite små minnesluckor ifrån)
men ja kommer inte ihåg dem.
Det verkar som de har trevligt o D lät riktigt glad.

Småberusad o nöjd, o de känns skönt o höra,
fast jag måste erkänna att jag kände mig dubbelt ensam när vi lagt på.
Talade om att jag var trött o ska sova tidigt efter en hetsig varm o kletig dag med båda kottarna o storhandla o massa annat trist o han lovade o inte ringa försent, men ja vill inte dra han ifrån sina vänner o va den tjatiga människan som bara "Ooooooh, tala me miiiiiig!!"
(lr ok, lite så vill ja va just nu när ja e lonely)

plus att ja vet att jag längtar så fantastiskt mycket efter honom så ja håller mig nog vaken bra mkt mer än va ja borde ^^

Larvig man blir när man e kär har ja kommit på..

Aa, iaf så tala ja me min mamma idag.
Trodde hon förstod hur mkt David betyder för mig o att de e seriöst.
Att jag söker jobb på Gotland o att han söker lägenhet där te oss alla fem.
Att de känns galet bra (även om ja blir så hispig o nervös så ja kan grina ibland) o att barna e me på detta te 100%.
Hon blev nog lite ledsen, fast hon dolde det väl, för att hon älskar mig (mamma, om du läser detta, så älskar jag dig me)
o de e klart de känns tungt.
Har mina vänner o familj här, musans dagmamma som vi älskar o Maja o Stig Åke... Alla mina ställen o...

Allting! ...utom David!

Men jag kommer ju tillbaka :)
Så ofta ja kan, o DÅ ÄRE RÖJ, vill ja skriva, men ja har väl kottsen me mig ;P hahahaha
Ah shit, e trött som en gammal snorlomma (ok, de där lät äckligt, men ja ville skriva de ändå) så ja ska borsta mina tänder o kasta mig ner me boken som jag (tyvärr) nästan läst ut..
Askungar (Kristina Ohlssons debutroman, hon e kanon)
Läskig är den, o jag har gråtit mer än en gång sedan jag öppnade den, men hon skriver sjukt bra!
Gonatt på er alla där ute, o ha en underbar kväll!

X O X O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^