torsdag 27 maj 2010

Flytta!

Hallo.

Ja skrev inget igår, men de va nog lika bra.
Har pendlat i humöret upp o ned ganska länge, men ja gissar (som vanligt) att de beror på nervositet o annat kraffs.

Flytten blir av!
Det är inte riktigt förrns nu jag fattar att de E så!
Har pratat me mamma o Ullstrumpa om hjälp o kartonger o med dagmammorna o skolan.
Det är tungt vissa stunder.
Jag vet att min familj finns kvar, men alla andra då?
Killen i konsum (e de tyska han bryter på?) honom kommer jag sakna, lika så tanterna o hon den söta som alltid jollrar me musan *love*

Min Maja o Stig Åke o deras Peter.
De man hejar på när man går ute o de man småpratar me i hållplatsen.
Jag vart till o med lite gråtmild på mötet när vi gjorde avslut idag.

(Fast ja böla inte) ;)


Pratade med Leo för några dar sedan om att man ska se allt fint man har, inte de man inte får.
Man ska va tacksam för allt man kan njuta av o inte bara titta på andra för o se om de har mer o bättre saker.
Berättade samma sak för Ullstrumpa när vi tog en kaffe på kvällen.
Vad jag sagt te Leo innan (mm, tack pappa för alla visa ord o tankeställare du ger oss)
men ändå kunde jag inte låta bli att gråta på kvällen när jag pratade med David
(ja e hemlig, han märkte nog inget)

Jag förlorar inte min familj, jag får en till.
Jag förlorar inte mina vänner, jag skaffar flera.


Jag borde bara vara glad, men ändå så gråter jag.
Jag är inge bra på avsked :(
Jag är inge bra på o se cool ut då *ok, lite fniss där*
Men ingenting e packat än, inte en kartong så långt ögat ser o inget kontrakt på ny lgh e fixad, utan jag kan glida lite till ;P

Eller nej, ja åker ju!
Om en vecka!!
JEJJ, om en vecka David, då kommer ja te dig *KÄRLEK*
Ska ta sjukt mkt kort då o lägga in på bloggen :)
Fast nu blire väl te o borsta tänderna o sedan testa linnet ja va o böt innan mötet.
Köpte ett igår o ett par tights, men fasten ja va tokglad att ja kunde ha strl S i bralla, va ja liiiite väl överoptimistisk ang linnet.
Herregud, de gled ju knappt över skallen XD hahaha
Fick byta idag te strl M, o de duger gott.
Kanske inte direkt blev bättre av att ja o Magnus käka på kinamuren idag *lycklig*
Hahaha, så sjukt jävla gott så ja åt t.o.m två port..! (mina portioner där e INTE små)
Men de äre värt.
Har inte käkat nå godis o inge chips (JA SAKNAR CHIPS!!!)
Dricker ingen dricka o ingen annan dryck (som e god) heller...

Suck! De e hårt o va snygg säger ja bara
*tokgarv*

Uh, imorse satte ja upp håret efter ja duschat (ok, de e snorkort, men hårnålar gör susen) så nu ikväll stog lillkott o borsta tänderna o ja plocka ut alla spännen o snodden, VET ni va vi såg då? ^^
Värsta krullet *stolt*
De va lockar som va JÄTTEfina! *nickar*
Helt avundsjuk på folk som har det all allong.

Leo tyckte ja va vacker *mer stolt*

men eftersom ja haft de uppsatt va ju allt runt omkring spikrakt..
Nu vet ja ärligt inte varför ja fortsätter skriva, eftersom detta är sjukt ointressant för alla o läsa, så nu säger ja tack o gonatt ;P
Over And Out!



ok, nu e detta en sjukt ful (lr aa, iaf en sjukt osnygg) bild, men SER ni att magen e mindre på den andra? De e samma pose. *skrattar* Ja behöver bara höra lite beröm att ja vart duktig som minskar mitt midjemått en aning (midjan där Svampbob Fyrkant flyttat in!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^