tisdag 4 maj 2010

hoh..

De vart ingen färg idag..
Gick o handla, gick te Ulle o gick hem..
Mindes jag färgen?
Nej!
Ja SA ju att ja blitt senil.
Mamma säger att de e stress, men jag kallas för snigel, va e de för stress i de?
Huvudvärk har börjat smyga sig på me o ja undrar om de e vädret.
Lyssnar på Travie McCoy ´s Billionaire!
Underbar låt me en underbar röst o den gör mig glad.
Nackdelen (hallå, man e väl närking) är att ja bara hittat en låt med honom (denna bra då) o jag lyssnar på spotify, så de e samma om o om igen (nej, ja har inte lärt mig göra en lista) XD haha

Iaf tänkte ja göra en sida i scrapbooken.
Hitta en drilljard foton som e fina, men bara ligger.
Har bara vart lat (o haft massa annat emellan o göra) så ja har inte scrappat en enda sak på månader (känns de som iaf)
Eller jo!!
Jag gjorde ju kakboken :)
De räknas väl som scrapbooking, även fast de e så smått ;)
Oh, i helgen blire te o göra rent åt Rafael o skaffa sig lite muskler (HAHA)
Gunga me musan o längta te torsdagen :)
Har ju vart på biblioteket me kottarna, så lite sagor me lillkott blir de väl me.
En lugn o fin helg, me andra ord!

I wanna be a billionaire, so fucking bad. Buy all of the things I never had. I wanna be on the cover of Forbes magazine.. Smiling next to Oprah and the Queen . . . *trallar vidare*
Ha en underbar kväll folks

X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^