måndag 3 maj 2010

Glad!


Idag skiner solen o vi har vart ute o gungat hela fm.
Ända te kl 13, då gick vi in o skulle käka lunch..
Såg ett a4 på bordet o tänkte röja o då såg jag va de va för lapp...
Jag hade tid på stan kl 14.00 *IIIIK*
Kasta mig på luren o ringde Jenny, hon körde mig *phew* o Ullstrumpa kom över snabbt för o kolla musan *mer pheeew*

Kom te mötet 13.55 o kunde pusta ut, värre va de på vägen hem :S
bussarna går ju som j***a r*vh*l...

MEN, jag har ju någon att smsa
*love*
o någon (samma då) som ringer upp mig o säger söta saker i mitt öra :D

Hem kom jag, en timma senare men ungarna va glada o hungriga, så nu har vi käkat o jag ska snart dra te marieberg me Jenny o köpa söta skor *glad*

Ha en underbar kväll alla fina

X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^