lördag 29 maj 2010

Dagen efter en hemmakväll

Uuuuuuh.....
Ja skulle ta två öl me Jycken på balkongen igår kväll.
Musan somna SÅ tidigt o Leo spela spel o titta på barn tv tes de va sovdags..
Så kom Markus då, o sedan hans kompis Terje o vi satt där ute.
Vart lite kyliga så jag hämtade filtar (ok, JAG frös) haha, men me filtarna vart de mysigt, plus en massa tända ljus över balkongen.
O så sms, mms o ett telefonsamtal från David *love*
Nackdelen me allt mys, var att de drog ut på tiden.
Klockan han blir både elva, tolv o ett innan de kom iväg o både en o två o tre öl han slinka ner (aja, ja ORKA inte räkna burkar i morse, men kanske, ca, o typ)
Så då imorse när Molly vakna (INNAN SEX!?!?!?!?!?) då ville ja dö.
Böt blöja, fixa välling med ögonen halvslutna.
Tebax te min säng o limma fast täcket över mig själv.
Då hör jag
"MAMMA, BAJS!" ... "BAAJS MAMMA!"
meh... what ever, ville ja tänka, men de va ju bara o åla ur sängen igen.
Torka rent, ny blöja, här e nappen, gonatt!
Nammis!? Nammis!? (lika me välling hemma hos oss)
Nej, röt jag o storma tebax te mitt rum.
Tyckte de tog en minut så va bägge barnen uppe, pigga o överjävliga.

Försök trycka dem på snoos!!!

Så här sitter jag, efter frukostbestyr, mer blöjbyten o ölburks sköljning (fan de stog ju hela ballen full) o hux flux fick ungarna Högre röster, o Mer spring o bus i kropparna än va de nånsin haft förut.



Tack Markus o Terje för en trevlig kväll :)
Jag ska aldrig mer dricka mer än två bira när kottsen e hemma, o inte va uppe så sent heller.
För denna huvudvärken är inte o leka me!

Over And Out
X O X O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^