fredag 7 maj 2010

färgstänk..

Igår skrev ja inget, men jag såg att jag fick fina komments *glad* tack för era ord o JA, ja ska njuta! *kärlek*

Har målat fem garderober under tiden musan sov *pheeew* o smsa lite me D.
Pappa ringde o fråga om vi skulle me imorrn på hästkraftens dag i... Viby? (visby??) hahaha ingen aning, men jag sa ja.
Beroende på vädret.
Men jag älskar min pappa o tycker om när vi åker på såna grejer.
Känns som det var alldeles för länge sedan.

Är full i färg o lagom svettig o ja e fakking hungrig, så ja tror jag blir mager bara av svälten från just nu (hahaha)




Ska laga pasta med jättegod sås (färska champinjoner, purjolök, bacon, creme fraice, svartpeppar, salt o paprika)
Sen drar Leonard te mormor över helgen o ja ska bada me lillfisen:)

Men kära NÅN, så trött jag är på de två tesammans just nu.


När Leo kommer hem o e glad, berättar va de gjort i skolan, o Molly vaknar glad efter middagsluren, så blir de så lyckliga av att se varandra så mitt hjärta smälter...
Det varar i ca trettio sekunder!
Sen är det gap o skriv, vrål o tårar!
Leo säger "Ja e ARG på dig" o Molly travar runt som hon äger världen, sen bölar hon o han skrattar sen skriks de te jag vill gråta.

Pratar o pratar o pratar mig blå, då leker dom o så busar dom, tes Molly vill ha nå som Leo håller i...
Då e de igång igen.. *STOR JÄVLA SUCK*

Aja, ja ska laga den där maten nu, låsa in ungarna på varsitt håll (nej, men jag VILL!) o sen hoppas att alla har en luuuugn, harmooooonisk o fin helg XD


X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^