onsdag 19 maj 2010

Tröttfis

Nu är klockan 18.50 o musan ligger o sluddrar trött i sängen me sin Mu, medans lillkott e på extra skolkväll.
Det är när de ska visa föräldrar va de gjort o läsa nånting o dyl, men Molly va så trött så ja kunde inte gå.
Han sa att han förstod o jag hoppas han menar det med.
Han har tappat sin framtand o han är så vacker.
Liten o tunn med sitt fina ansikte och spretiga trollhår.
Att tanden rasat gör att han skrattar mer o jag är så glad.

Så jag älskar dem!!!

Underbara kottar *love*
Talade med David efter mötet o jag försökte verkligen behärska mig.
Va ju iväg på praktikcentrums område idag o hade möte med min soc-tant o min handläggare.
Det gick inte precis som jag tänkt mig.
Är ledsen och besviken o så som det kändes efteråt...
Alltså, jag är bara glad att jag kunde hålla mig ända hem, för de hade känts som ett ännu större nederlag att grina ute!
Men när jag pratat med honom kändes de lite bättre.
Fick rådet under mötet att jag borde inte flytta nånstans utan att "bolla" med nån av dem innan, borde inte söka jobb utan praktisera vidare för att se om jag KANSKE får nå (handikapp?)jobb av dem med tiden...?

Asså, seriöst?

När vart jag förståndshandikappad o slutade kunna ta hand om mig själv???

För när jag berättat att jag sökt jobb under tiden jag vart hemma med Molly, tyckte de att det var onödigt, för de FINNS ju praktikplatser hos dem o de FINNS ju tid...
Ja menar, har jag inte vart arbetslös länge nog?

Det VAR tufft att lämna Molly hos dagmamman när hon nyss fyllt ett, o de VA svårt att inse att man inte bara va mamma utan en egen individ, ja hade separationsångest en skvätt när hon bara grät på mornarna när jag lämnade henne, men det gick ju över, o JAG mår bättre o ....

nä ja e helt ställd.


De borde väl vilja att jag skulle ha ett jobb, en lön, ett liv?
Men de säger att det kan jag väl ta senare, för nu behövdes jag ute på praktiken!?
Jag är ledsen och besviken, för där skulle jag vara så jag inte bara fick cash av försörjningsstöd, utan jag skulle jobba för dem, medans jag leta jobb.
Så visade de sig att jag fick liksom aldrig nån tid att gå o söka jobb, de kunde väl ja göra när barna sov? :S
Hmm, som om de inte fanns disk o tvätt o ta hand om då?
SATAN va FÖRBANNAD ja blir ju mer ja tänker på de!!! *morr*

Skit i de nu, ja orkar inte va arg mer (stans huvudvärk som håller sig fast här)
La in ett foto på två av mina tre hjärtan på fb :D
De va najs, för folk ja inte känner kommentera så ja blev glad.
Det var några ur Davids familj o de verkar rara *kärlek*
Planerar att försöka (aa, ja SA försöka) få barnvakt första helgen i juni.
Ska åka över helgen te David då o träffa hans familj :D
Se hur han bor o möta hans vänner *pirr*

Är så sjukt glad att han finns.


Han säger så rätt saker, är hur bäst som helst o BRYR sig så himla mkt om oss.
Han vill att vi ska ha de bra, o me de exen JAG haft e detta ett under.
Han tycker jag är fin o ser på mig som om han såg en diamant.
Det känns så skönt!
Det känns magiskt! *lycklig*


Ska rensa o röja i min lägenhet.
Sortera, ge bort, kasta o sälja.
Sen ska jag packa, vänta in mina fina, fina kille som kommer med en lastbil o hämtar oss.
Te en annan lgh, på Gotland som han ska skaffa te oss alla fyra
(fem me Rafael)
Det blir inte imorrn, inte nästa vecka, o inte ens om en månad, men de BLIR!
O det får mig att le, stort o efterblivet varje dag!


HAHAHAHA <--tokgladsskratt
Nu har jag bitit ihop munnen så hårt (pga huvudvärken) så de gör ont i käken :S
Ser säkert lagom snyggt ut, men who cares?
Bara kottsen o ja ^^

Ska trösta mig me nya avsnitt av gossip girl, så ha en fin kväll folks

X O X O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu gör du mig sådär lycklig ^^